Das blijkbaar humorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:28 schreef B00STER het volgende:
Persoonlijk snap ik de vergelijking Turken / Hell's Angels niet...
Ik de vergelijking restaurant van JB en een snackbar ook niet....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:28 schreef B00STER het volgende:
Persoonlijk snap ik de vergelijking Turken / Hell's Angels niet...
We hadden zo'n stervende honger. plus de kracht om nog iemand k.o te slaan ontbrak bij ons.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:32 schreef Nashje het volgende:
Je hebt die mevrouw laten leven?
Sickfuck.
Watje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:38 schreef Nitro_Racer het volgende:
We hadden zo'n stervende honger. plus de kracht om nog iemand k.o te slaan ontbrak bij ons.
Mijn god..hou nou snel op, zeg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:38 schreef Nitro_Racer het volgende:
We hadden zo'n stervende honger. plus de kracht om nog iemand k.o te slaan ontbrak bij ons.
Oke ik geloof jequote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:38 schreef Nitro_Racer het volgende:
[..]
plus de kracht om nog iemand k.o te slaan ontbrak bij ons.
Slakkegang?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:14 schreef zhe-devilll het volgende:
Je moet ook niet naar een restaurant gaan met een ...
![]()
vul maar in..quote:
Humor, ik zat 't met een "quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn god..hou nou snel op, zeg.
Even uit serieuze interesse, wat denk je nu met zo'n topic vol met zelfverzonnen gelul te bereiken?
Respect op internet?
En wat koop je daar dan in jezusnaam voor?
Wat drijft iemand nou tot het openen van dit soort nonsens? Ik ben daar oprecht best wel benieuwd naar.
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:34 schreef Nitro_Racer het volgende:
ik vind hier niks grappigs aan hoor.
Dat ben ik dan wel weer helemaal met je eens.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:34 schreef Nitro_Racer het volgende:
ik vind hier niks grappigs aan hoor.
Dan mogen we toch ook over je topic klagen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:44 schreef Nitro_Racer het volgende:
Dit is toch een klaagtopic?
Maar niet voor dingen die enkel in je hoofd gebeuren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:44 schreef Nitro_Racer het volgende:
Dit is toch een klaagtopic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |