Nu nog een sugababesprofiel en je dichterlijke kunsten komen helemaal tot hun recht.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Ik kan koken maar ik ga wel eens uit eten.
Ik kan lopen maar ik pak wel eens de fiets, brommer, motor of auto.
Ik kan overleven overleven op strikt nuttige en gezonde voedingsmiddelen maar ik eet ook wel eens wat ongezond en gewoon lekker is.
Raar he
Is niet dichten maar ben te lui om enige variatie in mijn schrijven aan te brengenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 04:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Nu nog een sugababesprofiel en je dichterlijke kunsten komen helemaal tot hun recht.
TS heeft het over Le Courage, van Joop Braakhekken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 06:16 schreef vertelmeer het volgende:
Le Garage is momenteel gesloten omdat er een nieuwe keuken in word gemaakt...
Leuk verzonnen verhaal lijkt mij dus...
Collar ? Dragen julie halskettingen dan ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:26 schreef Nitro_Racer het volgende:
Wij hadden ons hellsangel costuum aan, een collar zoals dat heet, met van die metalen dingen eraan.
Ga jij lekker met je DS/DS LIte/PSP/GC/PS2/XBOX spelen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:32 schreef JK het volgende:
TS is dom, z'n website gaat over RC autootjes en over PC's (case modded).. iets waar echte mannen geen interesse in hebbenAls er nou echt foto's opstonden van hell's angel meetings enz, dan was het misschien nog enigzins deels geloofwaardig.
Ga lekker verder met je autootjes spelen zou ik zeggen, in plaats van fantaseren dat je een hell's angel bent !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |