Ik laat de mijne straks wel eens zien, voor de gein. Ik vind ze bijna te leuk om weg te doenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:43 schreef Klonk het volgende:
nah, ik heb standaard ansichtkaartjes, ik doe niet aan speciale verzoeken, ik koop die kaartjes voor 35 cent per stuk, het houd de hobby betaalbaar zodat ik nog geld over heb voor een andere hobby.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
Barpappa was wel ff de jeugdheld van deez ouwe lul![]()
Generatiekloof.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat waren bij mij de Turtles.![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik laat de mijne straks wel eens zien, voor de gein. Ik vind ze bijna te leuk om weg te doen![]()
![]()
.
quote:
Ja, misschien dat ik het ouderwetse ansichkaartje wel blijf sturen en deze gewoon zelf houdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:27 schreef Klonk het volgende:
ik ben erachter gekomen dat de meeste een ouderwetsche ansicht het leukste vinden, je komt er vanzelf achter dat er gekken zijn die alleen kaartjes van een bepaald iets willen hebben, dat soort figuren kunnen me echt vierkant de boom in.
Dan is het wel te doen jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:55 schreef Klonk het volgende:
het zorgt er gewoon voor dat het niet al te gek word, ik heb nu 73 kaarten verstuurd, da's dus 73 x 36 cent (27 euro) en laten we zeggen 30 euro aan postzegels, tja dan valt het reuze mee voor de 4 maanden dat ik aan het postcrossen ben.
Ik wil niet eens weten wat het gekost heeftquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:24 schreef Allan24 het volgende:
Ik ga niet eens uitrekenen wat Postcrossing tot nu toe heeft gekosteen poos geleden was ik zo aan het taggen dat ik in 4 weken tijd zo'n 80 kaarten kreeg... op dat moment realiseer je je dat je er ook 80 in korte tijd verstuurd hebt en dan is het niet grappig meer
Ja zo is het!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten wat het gekost heeftnouja, het is leuk en zo lang ik het leuk vind blijf ik het doen
![]()
Ik houd het ook maar op het gegeven dat elke hobby geld kostquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef QTPi het volgende:
[..]
Ja zo is het!En elke hobby kost tenslotte geld.
Ik was vandaag even in Museum Hilversum, dat is het oude raadhuis. Daar zit ook het VVV bij in en dus heb ik weer wat kaartjes en koelkastmagneten gekocht. Was ¤16,20 kwijt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |