Als je mij zou willen mailen wat je hebt van Opel Manta B, Kadett C en Irmscher?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:00 schreef k_man het volgende:
Ik heb een lijst gemaakt. Het zijn 1.040 folders.
Serieuze gegadigden zal ik mailen.
Veel succes met 1040 folders in 1 keer verkopen dan, laat je wel ff weten aan wie je ze verkocht heb? Dan vraag ik het wel aan hem/haar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:13 schreef k_man het volgende:
Zoals gezegd is dat niet helemaal de bedoeling.
Dat zal best, maar ik heb niet zo heel veel zin om zelf een handeltje te beginnen, met alle romslomp vandien.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 04:02 schreef Jimmeh het volgende:
Los verdien je er meer aan
Overigens zit in folders en vooral hele oude heelveel waarde voor verzamelaars.
aamiedema apenkont gmail.comquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:00 schreef k_man het volgende:
Ik heb een lijst gemaakt. Het zijn 1.040 folders.
Serieuze gegadigden zal ik mailen.
Klopt, ik ben lid van de Namac, kom ook wel eens op die beurs (zo heel nu en dan)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:50 schreef Twanstra het volgende:
Hoi, ga eens naar www.NAMAC.nl (daar kan je de datum en info vinden voor de grootste ruilbeurs qua modelauto's maar ook folders en dergelijke). Huur een tafel en zet hele dozen te koop, er is altijd wel een gek voor te vinden. En grote kans dat die autogek daar rondloopt. Ruilbeurs is trouwens in Houten zo uit het hoofd.
Luiheid blijheid zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik heb niet zo heel veel zin om zelf een handeltje te beginnen, met alle romslomp vandien.
Topic was eigenlijk alleen bedoeld om eens te peilen wat zoiets nog waard is. Maar als er iemand bereid is de hele berg in een keer over te nemen, of tips heeft om zo iemand te vinden, waarom niet?Anders is per merk verkopen nog een idee, maar elke folder apart verkopen zie ik niet zitten.
Is een idee, maar dan moet ik wel van tevoren op de een of andere manier een beeld krijgen van wat een redelijke vraagprijs is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:50 schreef Twanstra het volgende:
Hoi, ga eens naar www.NAMAC.nl (daar kan je de datum en info vinden voor de grootste ruilbeurs qua modelauto's maar ook folders en dergelijke). Huur een tafel en zet hele dozen te koop, er is altijd wel een gek voor te vinden. En grote kans dat die autogek daar rondloopt. Ruilbeurs is trouwens in Houten zo uit het hoofd.
Gemiddeld vijf euro per folder joh? Serieus?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:56 schreef GSi het volgende:
[..]
Luiheid blijheid zullen we maar zeggen.
Doe is 1040 * 5 euro? Das 5200 euro meneertje en dan zijn er ook nog folders die zeldzaam zijn, waarvoor je mss wel 10 kan vragen, voor een folder van een Manta i400 kan je zelfs 30 tot 40 euro vragen.
Maar je zou op zich alles wel voor 500 kunnen verkopen, heb jij je 500 en hoef je er voor de overige 4500 geen moeite meer te doen
5 euro is zwaar overdrevenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Gemiddeld vijf euro per folder joh? Serieus?![]()
Het meeste is heel gewoon hoor. Zeg maar categorie VW Golf, Citroën BX, Mazda 323.
een normale dikke wel, maar de meeste folders die ik heb in mijn collectie zijn vrij dunquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:28 schreef Twanstra het volgende:
Ik zou zeggen, ga een keer langs een beurs (misschien een special beurs, en niet die van de NAMAC) en kijk eens rond. Ik denk dat een 2 a 3 euro voor een normale prima is, en voor speciale..........Ja, wat de gek er voor geeft.
En brieven naar Italië komen niet aanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:45 schreef k_man het volgende:
Klopt, maar telefoontjes naar Italië zijn ook niet gratis...
Ik heb het betaald voor reguliere Manta Folders en voor de zeldzame uitklapbare i400 folder heb ik 30 euro neergeteld.quote:
Kijk, weten we meteen WAAROM het zo duur was. Standhuur in Essen is niet mals, en moet ook terug veriend wordenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:45 schreef GSi het volgende:
[..]
Ik heb het betaald voor reguliere Manta Folders en voor de zeldzame uitklapbare i400 folder heb ik 30 euro neergeteld.
Dit was bij een standje op Motorshow Essen.
Op www.ferraristuff.com moet een 550 Maranello folder 63 euro opbrengen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:21 schreef Argento het volgende:
fabrieksfolder van een Ferrari 550 Maranello, is dat nog wat tegenwoordig?
Tel uit je winstquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Op www.ferraristuff.com moet een 550 Maranello folder 63 euro opbrengen.
Mijn 512 TR folder staat er op voor 141 euro, mijn Mondial T folder zelfs voor 156.
Moet ik je de lijst mailen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:45 schreef Jimmeh het volgende:
Wat voor folders heb je van Alfa Romeo en Lancia?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |