quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
Zitten twee Drentse duiven in een boom. Laat er één een hele dikke scheet. Zegt de ander: "Ik roek-oe!"
Die is zoooooooo 1995.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter: "oh ik zie het al....... uit de kom!!"
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter: "oh ik zie het al....... uit de kom!!"
Nee, ik krijg hem er niet meer uit en nu zit ik een beetje vol. VOL VAN OPGEKROPTE WOEDE.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, zit je tampon scheef ofzo?!?!?!??!?!![]()
jij sfeerverneuker![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
Zitten twee Drentse duiven in een boom. Laat er één een hele dikke scheet. Zegt de ander: "Ik roek-oe!"
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
Wat roept een homofiele uil?
"Joee-hoeeeeee!"
hahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:!
"Joee-hoeeeeee!"
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
"Joee-hoeeeeee!"
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
.
Wat zegt een homo in het donker?
Ik zie geen flikker!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
.
Wat zegt een homo in het donker?
Ik zie geen flikker!
[afbeelding]
Ik ben er nu ook wel doorheen helaasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die van jou zijn echt masterlijk!.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die van jou zijn echt masterlijk!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dramaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook wel doorheen helaas![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding]
"Ik zie het al," zei de dokter,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding]
"Ik zie het al," zei de dokter,Ik dacht "Oh, die grap hebben we al gehad", maar nee! Het was een andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:04 schreef babette21 het volgende:
oke omdat ik zo naar bed ga: de uitsmijter
een vrachtwagen vol negerzoenen krijgt een ongeluk en kantelt: de hele lading valt eruit. De chauffeur en zijn bijrijder, twee surinamers, stappen uit en kijken beduust naar de schade. Een boer die alles gezien heeft loopt op de puinzooi af en begint als 'n gek de negerzoenen kapot te stampen. Dan arriveert de politie. De agent ziet de boer en vraagt hem verbaasd wat deze nu aan het doen is. Zegt de boer: "snel, help me!! er zijn er al twee uitgekomen!!"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:04 schreef babette21 het volgende:
een vrachtwagen vol negerzoenen krijgt een ongeluk en kantelt: de hele lading valt eruit. De chauffeur en zijn bijrijder, twee surinamers, stappen uit en kijken beduust naar de schade. Een boer die alles gezien heeft loopt op de puinzooi af en begint als 'n gek de negerzoenen kapot te stampen. Dan arriveert de politie. De agent ziet de boer en vraagt hem verbaasd wat deze nu aan het doen is. Zegt de boer: "snel, help me!! er zijn er al twee uitgekomen!!"![]()
Misschien komt er zo nog wel een boven borrelenquote:
OMGquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:04 schreef babette21 het volgende:
Wat een gedateerde mop zegquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:04 schreef babette21 het volgende:
kop houden Svenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
Wat een gedateerde mop zeg [afbeelding] Negerzoenen mag je niet meer zeggen, dat is beledigend. [afbeelding]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
kop houden Sven
die zure mossel act van je, da's pas gedateerd....
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Komt een gothic bij de bakker: Gothic: Een wit graag. Bakker: Gesneden zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
LOLquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat huppelt door het bos met een machinegeweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat huppelt door het bos met een machinegeweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:13 schreef alwaysthebest het volgende:
2 soepkommen liggen in bed. Zegt die ene: "Maggi d'r in?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom rijdt een dom blondje met haar kever in het water?Houd op! Serieus, ik sterf hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef rena het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een UFO en een slim blondje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Hoogachtend,
Erik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |