quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
http://images.fok.nl/uplo(...)etreertlama%5C's.jpg
[afbeelding]
Die staat nog steeds ergens in die topics... Beter lezen dusquote:Op zondag 3 september 2006 19:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nou, ik wil nog steeds me kutteknijpgiffie....
kan echt niemand me ff matsen?
jij bent de in-de-kut-geknepen-vrouw in kwestie?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:29 schreef google-queen het volgende:
Wat een respectloze lul is het geweest. Ik heb ook op dat kantoor gewerkt en ik kende hem..
Had ik niet van hem verwacht, helaas nu zal hij voor altijd kutknijpert genoemd worden...
Beetje zinloos, dit is al eenquote:Op woensdag 20 september 2006 14:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
TVP
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:35 schreef ikJur het volgende:
[..]
jij bent de in-de-kut-geknepen-vrouw in kwestie?
Schijnt een kinkysletje te zijn (clubs etc.). Maar dat ze haar doos laat openvouwen en filmen, dat begrijp ik ook nietquote:Op woensdag 20 september 2006 15:29 schreef Atuniel het volgende:
Beetje dom van dat mens om dr zo te laten filmen anno 2006.
Goed op de hoogte hoor.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:53 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Schijnt een kinkysletje te zijn (clubs etc.). Maar dat ze haar doos laat openvouwen en filmen, dat begrijp ik ook niet![]()
Mennnn... Ik was het eigenlijk alweer bijna vergeten.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:08 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tjek:
Collega-MILF neuken onder werktijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |