Whehe, waar werk je dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:25 schreef A_L_N_F het volgende:
de laatste tijd hersteld mijn reukvermogen zich aardig. heeft zo zijn voordelen en zo zijn nadelen.
een groot nadeel heb ik laatst weer op het werk gemerkt.
ik werk dus als verkoper en dus moet ik continu mensen te woord staan en advies geven.
een klant wenkt mij en ik sta haar ter woord. op het moment dat ik bij haar sta komt er een gigantische baggerlucht mij tegemoet. zweet dat een paar dagen oud is.
als ik een schatting moet doen dan is dat viswijf inclusief kleding een week niet in de buurt van water en zeep geweest.
ik kan aardig wat hebben als het gaat om stank maar dit was zo erg dat ik braakneigingen kreeg waardoor ik me moest afwenden om niet echt over mijn nek te gaan.
helaas merk ik dit wel vaker dat mensen een slechte hygiene hebben.
maar blijf dan weg uit openbare plekken en val niemand anders lastig met je vieze stank![]()
in de meubelenbranchequote:
Op een regenachtige dag in de trein of bus,lekker vol hoop mensen die moeten staan,kotsmisselijk word je ervan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
in de meubelenbranche
vers zweet is te doen. maar als je je elke dag ff douched of ff met een washandje afneemt en deo gebruikt dan kun je toch niet gaan stinken.
ikzelf ben gelukkig in het bezit van een auto dus zo heel vaak hoef ik geen gebruik te maken van openbaar vervoer maar van vroeger weet ik nog dat zomers de stank in bussen en treins van onfrisse mensen ondraaglijk was.
je mag niet roken in de trein maar een aanval van gifgas word wel getolereerd?
Déjà Vu!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:07 schreef centenbakkie het volgende:een klant hier ook vies ventje vet haar enz haalt alleen maar euroshopper bier stink ontiechelijk naar zweet ruik je 5 paden verder nog
:r:r
Hoe kan je dan lekker voelen als je weet dat je stinkt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:37 schreef p-etr-a het volgende:
Mijn broertje stinkt ook altijd zo naar zweet. Vies zweet, alsof het inderdaad al een tijdje zit te nestelen. Omdat ik best met hem kan praten heb ik het maar gewoon tegen hem gezegd. Wat blijkt: hij vindt het niet zo erg, en gaat inderdaad maar een keer in de drie dagen (ongeveer) onder de douche. Ook deodorant staat bij hem meer voor de sier in de kast.
Nee oke, dat is logisch!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:21 schreef EvilMarc het volgende:
Als mannen naar zweet meuren boeit het me niks.. moeten ze zelf weten(niet dat ik dat doe)
Als vrouwen naar zweet meuren![]()
![]()
![]()
Ik ruik mijn zweetvoeten nou ook niet altijd, de rest welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef arneaux het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen dat iemand dat niet ruikt bij zichzelf. Ik bedoel, het is voor jezelf toch ook geen prettige geur om in te lopen?!
Meisje toch.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ruik mijn zweetvoeten nou ook niet altijd, de rest wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |