abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:48:08 #176
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41106190
Dat had ik ook met mijn katten hoor. Vreselijk wat je ze aandoet, maar wat moet moet.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:49:38 #177
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_41106238
Ik heb er helemaal geen problemen mee, een kat laat je tenslotte ook castreren . Bij een hond zou ik dat niet zonder goede reden laten doen, maar in dit geval is die er toch immers ? Ik hoop dat het helpt. Het duurt overgens nog weken voor de hormonen voldoende weg zijn om een gedrags verandering te bewerkstelligen dacht ik. \ik hoop voor Auticia dat het avontuur en de narcose bij de DA al genoeg zijn om Spike voorlopig te kalmeren.
Ik heb 't vroeger ook eens bij een reu laten doen en 't viel mij reuze mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door deedeetee op 23-08-2006 20:59:05 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_41106550
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:49 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb er helemaal geen problemen mee, een kat laat je tenslotte ook castreren . Bij een hond zou ik dat niet zonder goede reden laten doen, maar in dat geval is die er toch immers ? Ik hoop dat het helpt. Het duurt overgens nog weken voor de hormonen voldoende weg zijn om een gedrags verandering te bewerkstelligen dacht ik. \ik hoop voor Auticia dat het avontuur en de narcose bij de DA al genoeg zijn om Spike voorlopig te kalmeren.
Ik heb 't vroeger ook eens bij een reu laten doen en 't viel mij reuze mee.
Ik vind het idee alleen al om hem daar met die 'vreemden' achter te laten heel naar. En och, ik ben gewoon niet zo'n held. Als Spike voor een controle bij de DA is dan zit ik te piepen .

En ik ben me ervan bewust dat het nog een aantal weken duurt voordat er veranderingen merkbaar zijn, maar met veel van zijn 'nieuwe' (vervelende) eigenschappen ben ik al bezig het eruit te trainen. (Lelijk doen tegen andere honden etc.). Maar idd, dat geloei is een hormonenkwestie en daarom een "natuurlijke reaktie" en dan kan je trainen wat je wil ...
I bet you are flying inside.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:03:39 #179
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41106616
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:01 schreef Auticia het volgende:

[..]

Ik vind het idee alleen al om hem daar met die 'vreemden' achter te laten heel naar. En och, ik ben gewoon niet zo'n held. Als Spike voor een controle bij de DA is dan zit ik te piepen .
Heel herkenbaar hoor. Ik moest zowel bij Harry als Loes huilen toen ik ze voor hun castratie bij de DA achterliet

Ja, ik ben erg.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:18:21 #180
78780 deedeetee
pi_41107141
Huilen bij de DA daar heb ik gelukkig géén last van
Ik vond het wel akelig als zo'n kater nog lang slap bleef na de narcose. De hond was weer redelijk fit toen hij mee mocht dus dat was niet zo'n probleem.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:23:32 #181
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41107374
Jah, maar dan op het moment dat ik naar buiten loop zodat ze het (hopelijk) niet zien.

Ik huil overigens niet bij het weer ophalen, dan ben ik alleen maar opgelucht dat ze nog leven.

Het achterlaten doet mij de das om.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:29:15 #182
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_41107570
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef Auticia het volgende:
Nonneke, alles goed met de beestjes?

-Spike Verhaal -
Alles gaat goed hier, en is blij

Aaaaaah Spike wordt je een JeWeetWelReutje Ik hoop voor jou en Spike (en je buren ) dat het helpt, je bent echt geen slecht mens hoor !

Huilen bij de dierenarts Toen ik Drolletje ging ophalen na dr amputatie moest ik heel erg huilen en viel btw ook bijna flauw omdat het er zo goor uitzag Ik was blij dat mn buuf meewas En toen we Sylver gingen ophalen na dr sterelisatie moest ik ook huilen, ze was zo zielig, hoopje ellende, ze heeft er ook giga verlatingsangst aan overgehouden. Ze heeft 2 dagen bovenop me gelegen en sinds dien wijkt ze geen moment van je zijde (behalve buiten ) waar jij zit ligt zij strak naast je (liefst achter je stoel, of onder je benen, zodat je gewoon niet wegkunt )
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:38:14 #183
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41107788
Toen vorig jaar de dierenarts van de dierenspoedkliniek mij vertelde hoe ernstig het gesteld was met mijn Crockett, schijn ik er ook uitgezien te hebben alsof ik flauwviel. Ik MOEST gaan zitten van de DA.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:38:36 #184
78780 deedeetee
pi_41107794
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef tonja het volgende:
Jah, maar dan op het moment dat ik naar buiten loop zodat ze het (hopelijk) niet zien.

Ik huil overigens niet bij het weer ophalen, dan ben ik alleen maar opgelucht dat ze nog leven.

Het achterlaten doet mij de das om.
En ik krijg 't pas op m'n zenuwen als ik mijn slappe - nog half onder narcose - poes zie en vraag me benauwd af of 't nog wel helemaal * goed * komt. Elke keer weer ff paniek
pi_41107844
nee heb er nog nooit hoeven huilen.
komt omdat er nooit nare dingen zijn gebeurd.

toen 1 van onze katten(mn moeder had haar al 18 jaar) een spuitje kreeg omdat ze te oud was en wat met haar nieren had en pijn had enzo heb ik dat niet bewust meegemaakt.
mn moeder is toen met een vriendin naar de DA gegaan om die kat te laten inslapen.
ik waserg jong ben niet mee geweest maar weet dat mn moeder het er heel moeilijk mee had.

nu zijn de katten nog gezond,maar als 1 van deze katten overlijd(we hebben er 2) bij de DA dan zal ik wel moeten huilen en waarschijnlijk ook wel mee gaan.
waar de katten ook overlijden verdriet zal ik zeker hebben.
ook als het bij de DA moet gebeuren
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:44:28 #186
78780 deedeetee
pi_41108006
Toen ik bij de DA was om afscheid te nemen van mijn op de operatie tafel - in geslapen, want was niet te redden- cockertje heb ik ook staan huilen als een kind hoor. Ik heb naderhand thuis ook nog dagen lopen brullen
Heb ik bij andere dieren nooit zo erg gehad 't was wel rot maar ik kon er mee uit de voeten. Maar deze éne..... die kon ik echt niet missen
ik kan er nog om janken, zo erg mis ik haar nog
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:45:07 #187
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41108031
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:38 schreef deedeetee het volgende:

[..]

En ik krijg 't pas op m'n zenuwen als ik mijn slappe - nog half onder narcose - poes zie en vraag me benauwd af of 't nog wel helemaal * goed * komt. Elke keer weer ff paniek
Bij mijn DA krijg je de kat pas mee als ie helemaal wakker en alert is.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:47:56 #188
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41108134
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:44 schreef deedeetee het volgende:
Toen ik bij de DA was om afscheid te nemen van mijn op de operatie tafel - in geslapen, want was niet te redden- cockertje heb ik ook staan huilen als een kind hoor. Ik heb naderhand thuis ook nog dagen lopen brullen
Heb ik bij andere dieren nooit zo erg gehad 't was wel rot maar ik kon er mee uit de voeten. Maar deze éne..... die kon ik echt niet missen
ik kan er nog om janken, zo erg mis ik haar nog
Same here, toen het met Crockett afgelopen was.
Crockett was ook heel bijzonder voor me. Ik mis 'm nog steeds.

Maar mijn 2 korthaartjes kan ik ook echt niet meer missen.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:51:24 #189
78780 deedeetee
pi_41108273
Tegenwoordig laten ze de katten idd langer bij komen maar vroeger kon je 'm gewoon tijdens 't spreekuur brengen en kon je er op wachten en dan kreeg je 'n hele slappe kat mee naar huis. Doodeng vond ik dat.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:54:03 #190
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41108373
Brrr, ja dat kan ik me voorstellen. Daar zou ik ook erg slecht tegen kunnen.

Bij Loes belde de DA me zelfs op de volgende dag, om te vragen hoe het ging.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 augustus 2006 @ 22:34:35 #191
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41110517
Ik ben een keer bijna van mijn stokje gegaan toen een poes van me een gebroken teen had. Beest zelf zat er stoïcijns bij en sprong de volgende dag al met spalk en al de bank op en af
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41143621
SC heh.. maar vandaag "very slow chat"

Hoe gaat het Autica? In spanning voor morgen?
voor jou en Spike!
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_41145337
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:50 schreef Nilasha het volgende:
SC heh.. maar vandaag "very slow chat"

Hoe gaat het Autica? In spanning voor morgen?
voor jou en Spike!
Ik ben al lekker nerveus inderdaad!

Morgen moet ik hem tussen 8 en half 9 wegbrengen.
Operaties zijn tussen half 10 en 11 ofzo.
En dan mag ik om 1 uur bellen of hij al wakker is en of hij al opgehaald kan worden.
(Ik kan morgenavond pas updaten dus no worries als ik niet post ).

Ik denk dat ik morgen maar even aan de DA vraag of ze meteen zijn gebit even kunnen bekijken, als hij dan toch onder narcose is...
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:46:22 #194
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41145618
Sterkte morgen Auticia en Spike.
pi_41146547
Ach spikie, die ballekes choppen
Sterkte jullie

Hai lieve F&Fers, ik verwaarloos jullie, maar ik ben nogal into BB6 en druk met andere dingen
pi_41153536
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 22:37 schreef Auticia het volgende:

[..]

Ik ben al lekker nerveus inderdaad!

Morgen moet ik hem tussen 8 en half 9 wegbrengen.
Operaties zijn tussen half 10 en 11 ofzo.
En dan mag ik om 1 uur bellen of hij al wakker is en of hij al opgehaald kan worden.
(Ik kan morgenavond pas updaten dus no worries als ik niet post ).

Ik denk dat ik morgen maar even aan de DA vraag of ze meteen zijn gebit even kunnen bekijken, als hij dan toch onder narcose is...
Sterkte alletwee. Alhoewel Spike dat vast niet nodig heeft .
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:27:36 #197
48233 Auticia
warriorette
pi_41153771
Spike kwam kwispelend binnen bij de dierenarts (en ik vrees dat dit de laatste keer was dat hij er vrolijk binnenwandelt), voorpootjes op de balie . Gewogen, hij weegt 15.10.
Nog even gevraagd of ze zijn gebit ook nog even na willen kijken als hij onder zeil is, was geen probleem.

Mocht mee naar achteren lopen, hij kreeg een kleedje in de kennel, luisterde zowaar toen ik 'plaats' zei, dikke knuffel en toen ben ik weggegaan. Spike leek zich nog niet bewust van wat hem te wachten stond, dus dat scheelde een hoop dramatiek. .

Het alleen teruglopen naar huis ging wel aardig (ik hoop alleen dat de dag een beetje snel gaat...), maar toen ik thuis kwam en niet vrolijk begroet werd, voelde ik me wel even " ".

Ik vrees trouwens dat hij nu de boel daar bij elkaar loeit. (Heb ze gewaarschuwd ).
pi_41153886
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 08:27 schreef Auticia het volgende:
Spike kwam kwispelend binnen bij de dierenarts (en ik vrees dat dit de laatste keer was dat hij er vrolijk binnenwandelt), voorpootjes op de balie . Gewogen, hij weegt 15.10.
Nog even gevraagd of ze zijn gebit ook nog even na willen kijken als hij onder zeil is, was geen probleem.

Mocht mee naar achteren lopen, hij kreeg een kleedje in de kennel, luisterde zowaar toen ik 'plaats' zei, dikke knuffel en toen ben ik weggegaan. Spike leek zich nog niet bewust van wat hem te wachten stond, dus dat scheelde een hoop dramatiek. .

Het alleen teruglopen naar huis ging wel aardig (ik hoop alleen dat de dag een beetje snel gaat...), maar toen ik thuis kwam en niet vrolijk begroet werd, voelde ik me wel even " ".

Ik vrees trouwens dat hij nu de boel daar bij elkaar loeit. (Heb ze gewaarschuwd ).
Sterkte ermee Atje , je zal zien hoe snel hij weer opknapt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:48:43 #199
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41154020
Sterkte! Ik hoop dat je hem gauw weer lekker bij je hebt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:57:04 #200
48233 Auticia
warriorette
pi_41154126
Dank jullie wel voor alle goede wensen . Erg lief .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')