quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:23 schreef staticdata het volgende:
ja maar actionspank is dan geen echte soldaat
Ja op 32x snelheidquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zie hierboven, heb mn bijdrage wel weer geleverd.
BTW, Miami Vice is uit, iemand die hem snel gaat kijken?
dan letten jullie niet op, staat er al weer 2 weken inquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
het kan wel maar hoe groot zal de toegevoegde waarde zijn? zullen mensen echt Teamplay gaan gebruiken?
mensen die het vaak op de server iets over zeggen doen zelfs nauwelijks moeite om een squad te maken en mensen te inviten.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:31 schreef Mr_Baus het volgende:
Begrijp ik nou goed dat die actionspank als MEC de USMC tank jatte? En dat deed hij dus nog voordat er ook maar 1 iemand van USMC was gespawned?
En daar wordt niet voor gekicked????? Lijkt mij heel erg duidelijk dat ie dan dmv een hack kan spawnen waar ie wilt ofzo.. Want hoe de fuck kom je vanaf hotel zó snel bij het gasstation?? Zelfs vanaf square met een Vodnik is dat niet mogelijk.
en hij leest niet alleen, hij steekt er ook nog wat van opquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tanks jatten moet kunnen. Ik vind het een goeie actie en binnen de regels van de server en het spel.
Wat we allemaal wel niet over hebben voor sickie he. Nu is zijn vriendin er niet dus verveelt hij zich en wat doen echt vrienden. Wij houden hem bezig met lezen
heb jij meer dan naast Fok?!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Weet je wat ik me nu bedenk...
Ik ga 23 dagen op vakantie. Dat zijn minstens 4500 posts waar ik doorheen moet lezen en dat is alleen nog maar FoK
ik let daar ook nooit op neequote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:30 schreef escape_nl het volgende:
[..]
dan letten jullie niet op, staat er al weer 2 weken in
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:30 schreef escape_nl het volgende:
[..]
dan letten jullie niet op, staat er al weer 2 weken in
Nee, dat is meer iets met " muts"quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:23 schreef staticdata het volgende:
ja maar actionspank is dan geen echte soldaat
ik heb het op mashtuur ook gehad dat ik al 15 seconden voordat de rest kwam op mashtuur in het spel zat. toen had ik de vlag bij backyard al gepakt en de tank gepakt en toen kwam de rest aan kakken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:31 schreef Mr_Baus het volgende:
Begrijp ik nou goed dat die actionspank als MEC de USMC tank jatte? En dat deed hij dus nog voordat er ook maar 1 iemand van USMC was gespawned?
En daar wordt niet voor gekicked????? Lijkt mij heel erg duidelijk dat ie dan dmv een hack kan spawnen waar ie wilt ofzo.. Want hoe de fuck kom je vanaf hotel zó snel bij het gasstation?? Zelfs vanaf square met een Vodnik is dat niet mogelijk.
We maken wel een samenvatting voor je..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Weet je wat ik me nu bedenk...
Ik ga 23 dagen op vakantie. Dat zijn minstens 4500 posts waar ik doorheen moet lezen en dat is alleen nog maar FoK
Wat dan? Concluderen dat we niks beters te doen hebben op ons werk??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en hij leest niet alleen, hij steekt er ook nog wat van op![]()
JIJ maakt wel een samenvatting (met linkjesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:47 schreef ursel het volgende:
[..]
We maken wel een samenvatting voor je..![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:13 schreef IJsmuts het volgende:
ow ik ga ook ff klagen over ActionSpank die recentelijk een paar keer 's avonds op de server aant spelen was. was al redelijk laat en alleen escape, chiel en ik ofzo waren er nog maar en dat zit die gast lekker te spelen, maar toen taaide de laatste BoF-ers af en startte karkand. zit die hond de hele tijd de USMC tank te jatten (snelle lader, voordat de eerste USMC ingame was, reed de tank al door de straten van karkand) paar keer wat van gezegd van "he ass, blijf met je tengels van onze tanks af" etc. daarna nog iets in de trand van "hee ass, als de admins weg zijn durf je wel he" maar gewoon niet luisteren/reageren etc en gewoon door blijven gaan.
echt wat een![]()
loser
![]()
![]()
LEVENSLANG BANNEN DIE GAST
![]()
zo, dat was het
je wilt nu toch niet suggereren dat er geen leerzame dingen in dit topique staanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat dan? Concluderen dat we niks beters te doen hebben op ons werk??![]()
er stond ook nog ergens tussen dat de laatste BoF-ers afgetaaid waren, incl escape.quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:13 schreef IJsmuts het volgende:
ow ik ga ook ff klagen over ActionSpank die recentelijk een paar keer 's avonds op de server aant spelen was. was al redelijk laat en alleen escape, chiel en ik ofzo waren er nog maar en dat zit die gast lekker te spelen, maar toen taaide de laatste BoF-ers af en startte karkand. zit die hond de hele tijd de USMC tank te jatten (snelle lader, voordat de eerste USMC ingame was, reed de tank al door de straten van karkand) paar keer wat van gezegd van "he ass, blijf met je tengels van onze tanks af" etc. daarna nog iets in de trand van "hee ass, als de admins weg zijn durf je wel he" maar gewoon niet luisteren/reageren etc en gewoon door blijven gaan.
echt wat een![]()
loser
![]()
![]()
LEVENSLANG BANNEN DIE GAST
![]()
zo, dat was het
Het was erg leerzaam om te leren dat wij tussen 14:29 en 15:05 koffie pauze hebben en dat het dan rustig is in het topic..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je wilt nu toch niet suggereren dat er geen leerzame dingen in dit topique staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |