abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40876220
oppassen voor pinpasfraude op Kreta
Martin en 3 andere jongens kwamen er net achter dat hun pinpas gekopieerd is (Pinelliniabank Chersonissos ) Ondertussen geblokkeerd maar rekening was al leeg, schade voor Martin 790,00
Schade van de anderen nog niet bekend
I was an atheist until I realized I was God
pi_40879541
Overal is pinpasfraude.. Griekenland, Turkije, Bulgarije, Spanje, etc.

Opletten of er een camera'tje op de pinautomaat zit, zo ja andere automaat pakken of de camera afschermen want zonder je pincode kunnen ze er niks mee.
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 09:00:02 #3
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_40894898
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:59 schreef kastanova het volgende:
oppassen voor pinpasfraude op Kreta
Martin en 3 andere jongens kwamen er net achter dat hun pinpas gekopieerd is (Pinelliniabank Chersonissos ) Ondertussen geblokkeerd maar rekening was al leeg, schade voor Martin 790,00
Schade van de anderen nog niet bekend
Ik zal je waarschuwing ook even in het centrale Chersonissos-topic plaatsen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 09:01:56 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_40894925
Ah, daar had je het al neergezet.

Verder wel alles goed daar op Kreta?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_40914112
martin komt morgen terug, zijn rekening was na drie keer leeg, bij de anderen is nog vrolijk verder gepind tot gisteren. Maar gelukkig: de bank is verzekerd tegen schade door skimmen indien misbruik bewezen is, dus iedereen weer opgelucht.
pi_40914285
Nu hopen dat je genoeg bewijs hebt.

Weten ze al hoe en waar het gebeurt is.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_40918111
Er is in verschillende plaatsen van alle vier steeds hetzelfde bedrag afgehaald, vanaf 10 aug. iedere dag weer. Ik geloof dat ze pasnrs. kunnen controleren. Het bewijzen moet in hun geval niet zo moeilijk zijn. Martin is er morgen weer. Mams
pi_40928115
Kut voor je man... Dan zal martin zo onderhand wel opstaan met een flinke kater... (van ofwel drank ofwel een drankloze en dus verneukte vakantie)... Ik heb je al eerder vertelt: Alle Grieken zijn kut... Maar nee, jij wil niet luisteren...

Maargoed? Toch nog een beetje een relaxte vakantie gehad?
Crop circles are Chuck Norris' way of telling the world that sometimes corn needs to lie the fuck down.
pi_40932793
nee hoor, hij is nog steeds vrolijk. Heeft zelfs een extra dag vakantie gekregen.
Ze wilden gisterenavond net instappen toen alle bagage er weer uit moest, de vlucht ging niet door, waarom ??? Iedereen met de bus naar een hotel gebracht en nu vertrekken ze vanavond pas.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:06:31 #10
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_40932915
Pin pas fraude zijn banken voor verzekerd. Lijkt me geen probleem om het terug te krijgen?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_40933056
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:06 schreef Gunner het volgende:
Pin pas fraude zijn banken voor verzekerd. Lijkt me geen probleem om het terug te krijgen?
Of de banken verzekerd zijn doet helemaal niet ter zake. Misbruik van pinautomaten is sowieso voor hun rekening, tenzij ernstig verwijt valt te maken aan rekeninghouder (en dat is een vrij universeel rechtsprincipe).
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:55:58 #12
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_40945398
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:14 schreef kastanova het volgende:
Er is in verschillende plaatsen van alle vier steeds hetzelfde bedrag afgehaald, vanaf 10 aug. iedere dag weer. Ik geloof dat ze pasnrs. kunnen controleren. Het bewijzen moet in hun geval niet zo moeilijk zijn. Martin is er morgen weer. Mams
Ah, mams post. Vond het al vreemd dat hij plotseling in derde persoon enkelvoud het over zichzelf had. Hij is dus vandaag onderweg naar huis?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_40947691
ze vertrekken vanavond om 22.00 u. vanaf Heraklion, als het vliegtuig niet weer kapot is.
Zal morgenvroeg wel een keer thuis komen
  Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:14:34 #14
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_41053146
Is het inmiddels al afgehandeld? Of heb je nog geen contact opgenomen met de bank?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_41080182
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Is het inmiddels al afgehandeld? Of heb je nog geen contact opgenomen met de bank?
Nah, kwam er achteraf achter dat ik voor zo'n 400 te weinig aangifte heb gedaan en heb geen flauw idee of de aangiftes inmiddels wél gefaxed zijn door de fijne Griekse poltie...
Na 3 eerder niet nagekomen beloftes heb ik er weinig vertrouwen in, maar ach, doe je toch weinig aan vanaf hier...

Komende week in ieder geval even bij de bank langs voor een gesprekje... Waarover? Geen idee, zij namen contact met mij op .
Post zodra ik daar geweest ben wel ff het resultaat...
pi_41081831
Ik vlieg er vannacht heen. Ik neem mijn geld maar contant mee voor de zekerheid

Flikker het wel in een kluisje in het appartement.
pi_41081877
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 01:19 schreef Swolly het volgende:
Ik vlieg er vannacht heen. Ik neem mijn geld maar contant mee voor de zekerheid

Flikker het wel in een kluisje in het appartement.
Och, zolang je je hand boven (het intypen van) je pincode houdt hebben ze sowieso niets aan een gekopieerd pasje aangezien ze de pincode niet hebben, dus dan kan je niets gebeuren .
  woensdag 23 augustus 2006 @ 01:23:01 #18
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_41081910
Kut dat dit je moest gebeuren maar wel goed dat ik het nu lees, ga zelf over 2,5 week naar Griekenland.... een gewaarschuwde marsman telt voor 2.
when the Drone ceases to become a sound and becomes corporeal
when one ventures beyond the physical to metempsychosis
when dream into Drone and Drone into dream
when I am there and nothing else matters, when will I stay forever?
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 09:44:37 #19
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_41085809
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:20 schreef kastanova het volgende:
Nah, kwam er achteraf achter dat ik voor zo'n 400 te weinig aangifte heb gedaan en heb geen flauw idee of de aangiftes inmiddels wél gefaxed zijn door de fijne Griekse poltie...
Na 3 eerder niet nagekomen beloftes heb ik er weinig vertrouwen in, maar ach, doe je toch weinig aan vanaf hier...
Je kreeg geen kopietje mee van de aangifte? Ik dacht dat dat altijd redelijk standaard was. En wat waren die 3 eerder niet nagekomen beloftes?
quote:
Komende week in ieder geval even bij de bank langs voor een gesprekje... Waarover? Geen idee, zij namen contact met mij op .
Post zodra ik daar geweest ben wel ff het resultaat...
Oké, ik ben benieuwd.
Had je m'n foto van het Zweedse plaatsje Kåsta nog gezien in je fotoboek?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')