dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:33 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Doet me denken aan die reclame "sla nu rechts af".
Hoppa, stuur gelijk om, auto over de stoep, dwars door de struiken en een tuin in
verrekte spatie in TT mag er tussenuitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:33 schreef Dagonet het volgende:
Ik dacht dat je het had over mensen die nu rechts zijn in plaats van links (dus links af) maar je hebt het over linksaf (één woord). Ik ben confuus nu.
Al spreekt die software het met een spatie erin uit omdat men de software gewoon x+af laat uitspreken, dat scheelt weer woorden (hou rechts aan, sla rechts af) waarbij rechts dus meerdere keren gebruikt kan worden, anders zouden ze vier woorden moeten opnemen: links, linksaf, rechts, rechtsaf.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
verrekte spatie in TT mag er tussenuit![]()
Of je let op de wegquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Of je houdt het beeldscherm gewoon in de gaten en gaat af op het aantal km wat er staat voordat je een handeling moet verrichten.
Weet je zeker dat je partner niet aan het kaartlezen was?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:31 schreef Klonk het volgende:
Nieuwe navigatiesoftware, erg fijn behalve dat mijn wegwijsmevrouw af en toe verkeerd om praat, dan roept ze halverwege een weg zonder zijwegen ineens:
LINKS AF
ik dus zo van huh![]()
en even later gaat ze verder met:
OVER 500 meter
Was handiger geweest als het andersom was geweest, maar tot zover mijn kleine klacht![]()
Dirk-dirk bedoel je.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:52 schreef Kindervriend het volgende:
Je hebt TruusTruus aangeschaft? De goedkopere rip-off van het bekende TomTom?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:52 schreef Kindervriend het volgende:
Je hebt TruusTruus aangeschaft? De goedkopere rip-off van het bekende TomTom?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:57 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Bedoel ik dat? Kut zeg. Waarom schreef ik het dan niet? Echt stom.
ROFLPANTOFFEELLLLLquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:59 schreef zarGon het volgende:
ik zie het al helemaal voor me!
rij je zo, kijk je links, zie je nergens waar je heen kan gaan...
;')!
ik moest lachen. dacht zo van waarom nou weer een vriendin als ie navigatiesysteempje heeft, vrouwen kunnen geen kaartlezen..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:32 schreef IBAZ het volgende:
Neem een vriendin, geef die een kaart in d´r handen en laat die de weg wijzen.
Binnen twee dagen ben je dolblij met je navigatie apparatuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |