Jij denkt dat dieren geen plezier beleven aan seksuele handelingen? Veel diersoorten masturberen (honden en katten ook), dus dat lijkt me wel een bewijs van het tegendeel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:07 schreef rihago het volgende:
wat een onzin...
bij dieren is het zowieso zo dat sex puur voor de voortplanting is... meer niet.
nou zijn ze tog nog ver ge-evolueerd, heb je ze het al eens horen zeggen?quote:Jij denkt dat dieren geen plezier beleven aan seksuele handelingen? Veel diersoorten masturberen (honden en katten ook), dus dat lijkt me wel een bewijs van het tegendeel.
de mastur beer?quote:masturberen (honden en katten ook),
Die ook.quote:
die speelt vaak met de vibra torquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:13 schreef Tjahzi het volgende:
de mastur beer?
Dat valt volgensmij wel mee. Wij denken natuurlijk graag dat wij het voor de lol doen en dieren puur uit instinct, maar uiteindelijk is bij ons instinct ook de voornaamste drijfveer en kunnen dieren ook wel plezier beleven aan seks. Fruitvliegjes misschien niet, maar sommige wat meer ontwikkelde dieren wel. En daar naast blijft het gewoon ook een natuurlijke drang die ze hebben maar niet kunnen vervullen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:07 schreef rihago het volgende:
bij dieren is het zowieso zo dat sex puur voor de voortplanting is... meer niet.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:30 schreef BabyNuke het volgende:
En daar naast blijft het gewoon ook een natuurlijke drang die ze hebben maar niet kunnen vervullen.
Probleem opgelost .quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij denkt dat dieren geen plezier beleven aan seksuele handelingen? Veel diersoorten masturberen (honden en katten ook), dus dat lijkt me wel een bewijs van het tegendeel.
Marsepeine varkentjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:05 schreef renz0r het volgende:
Ook zorgde het bedrijf er in december 2004 voor dat tientallen moskeeën werden bezocht door Sinterklaas, die snoepgoed en geschenken in de schoenen van biddende moslims achter liet.
Ik vermoed dat het een groter succes zal worden dan de witte fietsen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:05 schreef mrbombastic het volgende:
Ik wacht op de volgende groepering die gaat eisen dat er witte vrouwen (eenzelfde idee als het idee van de witte fietsen in de jaren '60) beschikbaar komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |