Precies, gewoon grote vriendengroepen aanspreken (kun je het beste al op de parkeerplaats mee beginnen) dan heb je een goeie kans dat die nog een kaartje bij zich hebben van iemand die op het laatste moment niet kon.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gewoon voor de deur proberen, nog genoeg kaarten te krijgen. Tegen normale prijzen.
HOe dichter je bij het terrein komt, hoe duurder de kaartjes worden. Probeer idd van een medefeestganger een kaartje op te kopen en niet van de handelaars.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:05 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Precies, gewoon grote vriendengroepen aanspreken (kun je het beste al op de parkeerplaats mee beginnen) dan heb je een goeie kans dat die nog een kaartje bij zich hebben van iemand die op het laatste moment niet kon.
Op die manier heb ik ook een paar keer een ticket op de kop getikt.
Succes.
99% zeker dat je een kaartje tegen een normale prijs kan krijgen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:02 schreef Sirtalis het volgende:
Ja Koek, misschien is voor de deur nog wel het beste. Geen garantie, maar ik heb het nooit anders gezien dan zeker mogelijk.
Gaat je niet lukken zonder de dubbele prijs ervoor te betalen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:15 schreef tacokoek het volgende:
heb toch liever een kaartje voordat ik ga slapen vanavond![]()
Stel je niet aan joh. Zorg gewoon dat je morgenmiddag tegen een uur of 1 op de parkeerplaats bent en doe daar een beetje navraag. Ik kan je uit ervaring vertellen dat je geheid binnen een uur een ticket hebt. Waarschijnlijk ook nog voor de normale prijs.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:15 schreef tacokoek het volgende:
heb toch liever een kaartje voordat ik ga slapen vanavond![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |