abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40870389
In de buurt van utrecht , prijs kunnen we over praten!!

Taco.

mail: cougar180bpm@hotmail.com
pi_40870532
Gewoon voor de deur proberen, nog genoeg kaarten te krijgen. Tegen normale prijzen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_40870923
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gewoon voor de deur proberen, nog genoeg kaarten te krijgen. Tegen normale prijzen.
Precies, gewoon grote vriendengroepen aanspreken (kun je het beste al op de parkeerplaats mee beginnen) dan heb je een goeie kans dat die nog een kaartje bij zich hebben van iemand die op het laatste moment niet kon.

Op die manier heb ik ook een paar keer een ticket op de kop getikt.

Succes.
pi_40871083
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:05 schreef doemaardrie het volgende:

[..]

Precies, gewoon grote vriendengroepen aanspreken (kun je het beste al op de parkeerplaats mee beginnen) dan heb je een goeie kans dat die nog een kaartje bij zich hebben van iemand die op het laatste moment niet kon.

Op die manier heb ik ook een paar keer een ticket op de kop getikt.

Succes.
HOe dichter je bij het terrein komt, hoe duurder de kaartjes worden. Probeer idd van een medefeestganger een kaartje op te kopen en niet van de handelaars.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_40871104
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:02 schreef Sirtalis het volgende:
Ja Koek, misschien is voor de deur nog wel het beste. Geen garantie, maar ik heb het nooit anders gezien dan zeker mogelijk.
99% zeker dat je een kaartje tegen een normale prijs kan krijgen.
pi_40871201
heb toch liever een kaartje voordat ik ga slapen vanavond
pi_40871275
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:15 schreef tacokoek het volgende:
Gaat je niet lukken zonder de dubbele prijs ervoor te betalen.

VOlgende keer toch maar om 05:00 voro de deur gaan liggen bij het postkantoor.
pi_40871490
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:15 schreef tacokoek het volgende:
Stel je niet aan joh. Zorg gewoon dat je morgenmiddag tegen een uur of 1 op de parkeerplaats bent en doe daar een beetje navraag. Ik kan je uit ervaring vertellen dat je geheid binnen een uur een ticket hebt. Waarschijnlijk ook nog voor de normale prijs.

En denk eraan als je navraag doet bij groepen van meer dan 10 mensen dan heb je zeker weten binnen no time je kaartje.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:30:37 #9
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_40871694
- edit: als je geen kaartje hebt voor TS en je hebt verder ook niets zinnigs te melden, doe de wereld dan een plezier en blijf hier lekker weg -

[ Bericht 69% gewijzigd door ElisaB op 16-08-2006 17:09:09 ]
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')