Juist.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:31 schreef Dementor het volgende:
Of je gaat werken.
Nou, geld besparen he.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar wat moet ik nou met spaarlampen, een doorstroombegrenzer voor de kraan, een waterbesparende douchekop en een schakelstekkerdoos
![]()
Dat zijn overigens wel onzindingen, want die worden gewoonlijk al standaard bij een kraan/douche geleverd. Wil je minder water, dan zet je de kraan wat minder ver open.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
doorstroombegrenzer voor de kraan, een waterbesparende douchekop
Ja, maar ik ben a-technisch, dus dat soort dingen gaan meestal foutquote:
Nou ja, een spaarlamp erin draaien gaat in ieder geval al net zo als een gewone gloeilamp.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, maar ik ben a-technisch, dus dat soort dingen gaan meestal fout
Een schakelstekkerdoos is ervoor dat je met een druk op de knop (die op de stekkerdoos zit) alle er op aangesloten apparaten kunt uitschakelen. (Zodat je geen stroom verbruikt met standby dingen enzo).quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:49 schreef Peter6000 het volgende:
En ik zie nauwelijks resultaten als ik google op schakelstekkerdoos
Ja, zo`n spaarlamp gaat idd lukkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:51 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nou ja, een spaarlamp erin draaien gaat in ieder geval al net zo als een gewone gloeilamp.
Ik gebruik geen spaarlampen maar volgens mij is er in het formaat daarvan nog niet zo heel veel veranderd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:52 schreef Peter6000 het volgende:
Hoop wel (zonder een gegeven paard in de bek te kijken, want ik moet dankbaar zijn dat de maatschappij dit zomaar voor mij over heeft) dat het een normaal formaat is tegenwoordig.
Ken spaarlampen eigenlijk alleen maar van "vroeger", en toen waren ze zo groot, dat ze uit de lamp staken.
Ik laat die hele box geloof ik toch maar zittenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:54 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ik gebruik geen spaarlampen maar volgens mij is er in het formaat daarvan nog niet zo heel veel veranderd.
Het is ook groot ingekocht, het is voor 7000 "gezinnen"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:55 schreef HassieBassie het volgende:
Je krijgt die box in plaats van 52 euro?
Dan ben je idd mooi genaaid. Ik weet zeker dat als je de spullen die in die box zitten zelf los koopt, je max. ¤25,- kwijt bent. De rest zal ongetwijfeld opgaan aan winst voor degene die de box in elkaar zet en de bezorgkosten, plus een bonus voor de geweldige groenlinkser die dit puike plan heeft bedacht![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |