quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:10 schreef soylent het volgende:
Vervelender is dat je bij het pissen alle kanten op sproeit de eerste dagen omdat die shit opgezwollen is, maar wat de verpleegkundige mij voorstelde was een petfles doormidden knippen en daarin pissen (zodat 't door de hals wordt gericht). Dat werkte wel goed.
Meestal doen ziekenhuizen geen narcose als het niet hoeft, en een besnijdenis is de meest gedane polyklinische ingreep. Half uurtje werk, dus geen narcose.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Whoa succes kerel!
Hoe gaat dat nou in z'n werk? Plaatselijke verdoving of ga je helemaal onder narcose?
En hoe lang duurt zoiets?
Bwaahahahquote:
Das inderdaad ook kut ja, maar bij mij hadden ze de verdoving denk ik ook iets te krap uitgerekend.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Meestal doen ziekenhuizen geen narcose als het niet hoeft, en een besnijdenis is de meest gedane polyklinische ingreep. Half uurtje werk, dus geen narcose.
De verdoving was trouwens nog het pijnlijkst. Lange naald in de wortel van je penis en dan nog even lekker rondwroeten. Daarna zakt het gevoel wel en kun je je opmaken voor met afstand de vreemdste ervaring in je hele leven..
Had ik ook inderdaadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:47 schreef synthesix het volgende:
Das inderdaad ook kut ja, maar bij mij hadden ze de verdoving denk ik ook iets te krap uitgerekend.
Ik voelde tijdens de operatie steeds klein pijnscheutjes, vooral wanneer hij door m'n eikel of frenulum aan het naaien was![]()
Veel plezier vannachtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:19 schreef L-IS het volgende:
whehe... vooral de hechtingen doen teringpijn![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:20 schreef Repeat het volgende:
"he man, ik ben net besneden dus kan niet fietsen, wil je me ff op komen halen?"
Tip: leg je piemel omhoog in je boxershort. Dat scheelt echt een hele hoop pijn, kwam ik na een week achterquote:
Heb je hem niet goed ingewikkeld in gaas dan? Bij mij zat er zo dik verband omheen dat ik niets voeldequote:klotezooi.. m'n eikel schuurt steeds overal tegenaan![]()
![]()
Hoop dat het over een paar dagen over is
dude alsk jouw was lagk met een fles Henny v.s.o.p. op me nest me zelf te verdoven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:19 schreef L-IS het volgende:
whehe... vooral de hechtingen doen teringpijn![]()
ga nu op de bank liggen![]()
had ik dus ook die pijnscheuten... voel je niets en ineens voel je hem snijden en branden![]()
in zo'n situatie hak me vriendin hard gesmacktquote:Ook werd mijn vriendin tegen die tijd ongeduldig en was het niet echt fijn als ze me zat op te geilen.
Ze zegt voor, niet op!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:31 schreef NanKing het volgende:
Aww, kusje voor alle pijnlijke eikels hier.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |