Ik niet zo is gebleken, maar als het jou is gelukt om je pijnlijke gehechte gezwollen lul enigzins naar beneden te buigen, congrats! Ik vond 't allang best zo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:28 schreef Gluckskafer het volgende:
Je zou ook gewoon zittend kunnen gaan plassen.
ik ook niet...is algemene kennis in de 'echte' wereld...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:05 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Misschien voor mensen op Fok! die vaak in SEX posten/lezen is het algemene kennis maar ik kom hier niet zo vaak.
Maar goed dat weet ik dan ook weer.![]()
nee...want dan hangt 'ie' in het waterquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:28 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon zittend kunnen gaan plassen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:27 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
ik ook niet...is algemene kennis in de 'echte' wereld...![]()
Misschien ben ik wat ouder, en van een andere generatie...valt me wel vaker op dat de huidige generatie wat minder algemene kennis heeft. Misschien ook gewoon met mijn opvoeding te maken gehad, en mijn leergierigheid.
![]()
In het ziekenhuis ja. Die uroloog is volgens mij homo en hardhandig (had serieus een hoge stem toen ie wat vroeg tijdens het onderzoek). God, wat een mongool!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:08 schreef Skellem2006 het volgende:
[..]
![]()
Ook een dertiger zeker....![]()
Ik ben ook besneden, ben een jood dus was er al vroeg bij, kan me nog wel herinneren dat ik af heb gezien de eerste paar dagen.![]()
Waar laat je het doen, ik neem aan gewoon in het ziekenhuis...en onder plaatselijke verdoving? Succes in ieder geval.....![]()
als je dat wil ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:58 schreef Bob-B het volgende:
Eerste wat ze in een Amerikaans ziekenhuis met je doen als je geboren wordt is je besnijden.
volgens mij is het zo'n beetje standaard procedure en moet je juist aangeven als je het niet wilt.quote:
ja nog ffquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:27 schreef Bob-B het volgende:
[..]
volgens mij is het zo'n beetje standaard procedure en moet je juist aangeven als je het niet wilt.
Je weet zeker dat je alleen maar besneden word?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:48 schreef L-IS het volgende:
[..]
Krijg een verdoving en mag niet met de fiets komen
Krijg een plaatselijke verdoving dus hou de boel goed in de gatenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je alleen maar besneden word?
hehe, pas je profiel maar alvast aan TS!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je alleen maar besneden word?
ooooooohhhhh nu laat ik me ook besnijden, dan hoef ik geen condoom meer te gebruiken!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:44 schreef GekkeMat het volgende:
Pas was ook nog op het nieuws dat je minder kans op AIDS hebt als je besneden bent ( leuke bijkomstigheid ).
en dan met je cock op je zadel slaan... lekkerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:55 schreef L-IS het volgende:
[..]
Kom gewoon op de fiets, heb wel meerdere ingrepen gehad..
dan maar bloedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:44 schreef GekkeMat het volgende:
Je hebt de eerste week problemen met zeiken.. ( je pist je verband onder en dat stinkt .. daarbij komt dat je 6 weken niet mag aftrekken, neuken ed anders gaat het bloeden...
Zei ik dat? Nee volgens mij niet..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
ooooooohhhhh nu laat ik me ook besnijden, dan hoef ik geen condoom meer te gebruiken!
![]()
dit is erg omstreden hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:44 schreef GekkeMat het volgende:
Pas was ook nog op het nieuws dat je minder kans op AIDS hebt als je besneden bent ( leuke bijkomstigheid ).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |