Je oma zei wat anders gisteravondquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:47 schreef wobbel het volgende:
sukkel....
Had je maar een tolk moeten vragenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:45 schreef LENUS het volgende:
Nee, ik ben uiteindelijk niet geslaagd![]()
Jij doet het met bejaarden??quote:
Whehehequote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:45 schreef LENUS het volgende:
Nee, ik ben uiteindelijk niet geslaagd![]()
Vlerk ?quote:
Het is inderdaad een bizar verhaal, daarom heb ik er ook een topic over geopendquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:03 schreef Inorbit het volgende:
als deze jongen naar de bakker gaat, neemt die dan ook zijn handlanger mee die om een tolk te eissen.
maar serieus, je gelooft toch zeker zelf je verhaaltje niet?
GILFSquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:10 schreef vruitig het volgende:
[..]
hahaah crobbie jij geeft bejaarden, echt vuig.![]()
Had slechts 10 uur de tijd om te leren, dus mijn kansen waren vooraf niet al te groot. Maar het was het proberen waard en daarbij heb ik nu een succestopic.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:11 schreef vruitig het volgende:
dat je gezakt bent is overigens wel sweety.
Ik bash niemand, ik geef alleen een verslag van mijn gebeurtenissen die ik zo in en rondom Utrecht meemaakquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:16 schreef Gluckskafer het volgende:
Kijk mij eens allochtonen bashen-topic![]()
Omg jij verzint nog sneuere topics dan sandstorm.
Helaas bestaan dit soort mensen echt. Heb het wel eens vaker meegemaakt... ook vragen of ze dan maar Engels willen gaan praten. Ja euh vriend, JIJ wil hier wonen, dan pas JIJ je maar aan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:03 schreef Inorbit het volgende:
als deze jongen naar de bakker gaat, neemt die dan ook zijn handlanger mee die om een tolk te eissen.
maar serieus, je gelooft toch zeker zelf je verhaaltje niet?
Genau!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Helaas bestaan dit soort mensen echt. Heb het wel eens vaker meegemaakt... ook vragen of ze dan maar Engels willen gaan praten. Ja euh vriend, JIJ wil hier wonen, dan pas JIJ je maar aan.
Pas maar op: het Meldpunt Discriemienatie Ienternetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:47 schreef freddygonzales het volgende:
Tsja het zin in hun genen he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |