Of van hounds and horsesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:22 schreef tonks het volgende:
Is dat het maandblad van de incest vereniging? "Het zus en zo blad".
belt ze natuurlijk rond 14u weer... dus ik neem de telefoon niet op tussen 14 & 15uquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:21 schreef Biancavia het volgende:
En toen?
Nee vind ik niet, een chago is kort en krachtig en vraagt direct naar de persoon in kwestie, die is er niet, dan hangt hij weer opquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:39 schreef 2609 het volgende:
is beter dan een chagrijnige tog?
Gewoon nummer noteren en diegene die ze moet hebben terug laten bellen.. sim-pel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:28 schreef Punjab het volgende:
[..]
belt ze natuurlijk rond 14u weer... dus ik neem de telefoon niet op tussen 14 & 15u![]()
Nee haar nummer hebben we, terugbellen hebben we vaak geen zin in omdat ze zo'n zeikstem heeft en altijd zo über enthousiast isquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:46 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Gewoon nummer noteren en diegene die ze moet hebben terug laten bellen.. sim-pel.
En hiermee is het topic officieel gekilld.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:46 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Gewoon nummer noteren en diegene die ze moet hebben terug laten bellen.. sim-pel.
Die ellende bespaar ik jullie graag, alhoewel als je haar voor het eerst spreekt denk je goh wat een aardige dame zeg! De 2e keer denk je goh heb je dat aardige mens weer... Maar na 2 jaar heb je echt zoiets van sodeflikker nou eens op met je gelul over het weer en hoe het met ons gaat... Klantenbinding my ass plaats liever een gratis advertentie voor volgende maand ipv zo enthousiast te bellen dat er nog een rekening openstaat van een x bedrag.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:59 schreef -skippybal- het volgende:
Neem het eens op dan. Kunnen wij ook 's oordelen of ze een kutstem heeft. Ze belt zo toch weer??
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:09 schreef Komakie het volgende:
dont' call us, we'll call you
opgelost
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:56 schreef Punjab het volgende:
[..]
Nee haar nummer hebben we, terugbellen hebben we vaak geen zin in omdat ze zo'n zeikstem heeft en altijd zo über enthousiast isHaar ons laten bellen is dan acceptabeler omdat we dan zoiets hebben van tsjah pech voor de persoon die opneemt en nog grotere pech voor de persoon wie ze uiteindelijk wilt spreken
![]()
Nee verbazingwekkend, nog niet...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:09 schreef p-etr-a het volgende:
Heeft ze alweer gebeld?
Ik ga snel ( LEES: Langzaaaaam ) even rokenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:11 schreef MarkyB het volgende:
ze zal nu weer bellen (uurtje later)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |