mwah.. gewone kaarsen werken prima.. alleen die gekleurde kunnen vervelend inbrandenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:35 schreef WorkForce het volgende:
Pijn valt heel erg mee zolang je het maar van een goede hoogte doet. En bij de betere sexshops kan je er ook kaarsen voor kopen. Want in normale kaarsen zit volgens mij iets wat niet helemaal goed voor je huid is ofzo.
Aah ja dat was het. Thanks!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. gewone kaarsen werken prima.. alleen die gekleurde kunnen vervelend inbranden
Kaarsen bij de sexshop is geldklopperij. Gewone goedkope witte tafelkaarsen van de blokker doen het net zo goed en voor veel mindergeld. Waxine lichtjes zijn niet zo'n goed idee: het is moeilijk mikken, je gooit snel te veel in één keer en je hebt dat metalen lonthoudertje dat heel erg heet is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:35 schreef WorkForce het volgende:
Pijn valt heel erg mee zolang je het maar van een goede hoogte doet. En bij de betere sexshops kan je er ook kaarsen voor kopen. Want in normale kaarsen zit volgens mij iets wat niet helemaal goed voor je huid is ofzo.
Ik leer weer wat bij! Thanks!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef Fixers het volgende:
[..]
Kaarsen bij de sexshop is geldklopperij. Gewone goedkope witte tafelkaarsen van de blokker doen het net zo goed en voor veel mindergeld. Waxine lichtjes zijn niet zo'n goed idee: het is moeilijk mikken, je gooit snel te veel in één keer en je hebt dat metalen lonthoudertje dat heel erg heet is.
Een mini howto:
Druppel kleine druppels van een flinke hoogte. Je kan altijd dichterbij komen als je sterker effect hebt.
Als het eng vindt bewerk dan niet meteen buik, tepels of geslachts delen maar op een minder gevoelige huid, je arm bijvoorbeeld.
Weg halen van het kaarsvet gaat makkelijker als het wat dikker is, pas wel op met lange haren.
En als je knoeit op de bank of het bed: kaarsvet verwijderen doe je met keukenpapier een theedoek en een hete strijkbout.
Gewoon goed scheren dan heb je geen probleem.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:49 schreef Gremen het volgende:
Met waxinelichtjes gaat best hoor, alleen niet in een keer leeg gooien
Maar als je hem aansteekt en dan meteen aan de slag gaat, zit er toch nog niet veel kaarsvet in.
Behaarde plekken schoonmaken is wat minder tov gladde plaatsen, daar tik je het er zo van af![]()
Dat is wel een gevoelig plekje en het is dan wel moeilijk om de rest van je schaamstreek te missen lijkt me.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:09 schreef Gremen het volgende:
Of gewoon lekker op je eikel, daar groeit ook geen haar![]()
Dat had ik ook graag eerder geweten ja..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:06 schreef teamlead het volgende:
....en als het ff kan geen gekleurden kaarsen gebruiken
Gewoon doen en ervaren. Het kan echt wat extra's bieden!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:11 schreef NaughtyMe het volgende:
Hmmm, krijg steeds meer zin dit eens te gaan proberen....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |