Mwoa nee.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:57 schreef HeatWave het volgende:
---> KLB
met als toevoeging dat Lowlands roeleert.
Ben dr niet zo sterk in.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:00 schreef zarGon het volgende:
kutpauper, moest je het maar de eerste keer meteen goed leren en een voldoende halen.
dan moet je maar 2 uur extra gaan leren en maar 1 dag minder zuipen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Ben dr niet zo sterk in.
En had toen 4 tentamens, waarvan ik er 3 gehaald heb.
Ik zit op 11 van de 12, ik wil deze gewoon graag hebben omdat dan mn P binnen is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
dan moet je maar 2 uur extra gaan leren en maar 1 dag minder zuipen.
3 van de 4 is wel netjes..
Gaat daar veel tijd in zitten?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:19 schreef dutchmilan het volgende:
Probeer Dr. Stat van de UvA eens (google maar) daarmee ging ik van een 3 naar een 7, fantastisch spul :-)
quote:
Dat had ik vorig jaar; leef met je mee... weet hoe t is...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:40 schreef Gizmore het volgende:
Aansteller, ik heb al 3 herkansingen gehad en daardoor kon ik niet eens op vakantie
easmodellen en die ransomtoets klinken me niet bekend in de oren, naja misschien is het niet helemaal precies wat je zoekt (vraag de makers eens of het tegenwoordig in die online versie zit). ik had het op cd gekocht voor een paar euro en als je 2x bent gezakt voor een tentamen wil je wel wat dokken om het te halen. Sowieso leert het heerlijk met dat interactieve gedoe, een dik Engelstalig boek met saaie teksten werkte niet zo best voor mijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Gaat daar veel tijd in zitten?
Oh, je moet er voor betalen
Zit hier ook alles in over normale verdelingen, EASmodellen, binominale modellen, onafhankelijke steekproeven, ransomtoets van wilcoxon, kleinste kwadratenmethode e.d.?
Ik heb een redelijk saai, Nederlands boek.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:51 schreef dutchmilan het volgende:
[..]
easmodellen en die ransomtoets klinken me niet bekend in de oren, naja misschien is het niet helemaal precies wat je zoekt (vraag de makers eens of het tegenwoordig in die online versie zit). ik had het op cd gekocht voor een paar euro en als je 2x bent gezakt voor een tentamen wil je wel wat dokken om het te halen. Sowieso leert het heerlijk met dat interactieve gedoe, een dik Engelstalig boek met saaie teksten werkte niet zo best voor mij
Morgen Hertentamen ITIL...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef Skv het volgende:
Hmm. Volgende week donderdag hertentamen Statistiek, die ik erg graag wil halen.
Maar de hele week borrels en ander alcoholische meuk.
Daarbij de achterban van de hele zomervakantie nog in mn kop, waar leren absoluut geen deel van uitmaakt.
Ik wil lekker niks doen.
En om het allemaal nog erger te maken begint de introductie maandag, zodat ik ook nog 1 of 2 dagen daar van moet missen voor die kut-her.
Herkansingen vóór de colleges beginnen
Herkansingen midden in de introductie
Herkansingen Statistiek
Talpa
Lol. Ik ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |