Jij bent een van de weinige met een kuttige MSN, kan je niets sturen remember...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:07 schreef Atuniel het volgende:
Ik moet die noot toch ook es vragen om wat sets inderdaad![]()
Maar ja.. ik luister ze toch bijna nooit.. geen tijd.. in de auto geen radio/cd
Nee man, ik open er zat. Ik suck alleen in titelsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:06 schreef Atuniel het volgende:
Ook voor het eerst in je leven dat je een gijsjestopic opent vlgs mij he
Dat moet als het goed is verholpen zijn... ik kan met gijsje ook weer bestanden uitwisselenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige met een kuttige MSN, kan je niets sturen remember...
Heb net een andere radio besteld.... eentje met USB aansluiting..... kan ik een 2,5" hd op aansluitenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:07 schreef Atuniel het volgende:
Ik moet die noot toch ook es vragen om wat sets inderdaad![]()
Maar ja.. ik luister ze toch bijna nooit.. geen tijd.. in de auto geen radio/cd
Nerd!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Heb net een andere radio besteld.... eentje met USB aansluiting..... kan ik een 2,5" hd op aansluiten30GIG aan muziek!
cd's
Ohw prima, ik zie je vanzelf wel een keer erom vragen danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat moet als het goed is verholpen zijn... ik kan met gijsje ook weer bestanden uitwisselen
dat heb ik ook, zelfs een kaartlezer in de radioquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Heb net een andere radio besteld.... eentje met USB aansluiting..... kan ik een 2,5" hd op aansluiten30GIG aan muziek!
cd's
heb deze besteldquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:21 schreef Atuniel het volgende:
Zit net te kijken Brown naar die radio's.. geile dingen inderdaad
En zon externe HD kost ook in principe geen drol
Komt nog wel es... lekker rustig nu onderweg.
en?? bevalt dat??quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:24 schreef kepler het volgende:
[..]
dat heb ik ook, zelfs een kaartlezer in de radio
mijn pimp-auto heerst
rijbewijsquote:
Dat welquote:
Ik zie waarom:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb deze besteld
http://www.jvc.nl/product.php?id=KD-G722&catid=155
20 euro een hd case...
hd's hier in overvloed op me werk
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik zie waarom:
Specs:
TI/Burr-Brown 24-bits DAC![]()
![]()
Forum Opties | |