Ik kom ze in beide richtingen tegen, dat is nog erger 13.gif.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:51 schreef Damzkieee het volgende:
Je kunt ze beter op de heenweg tegenkomen dan op de terugweg denk ik
Correct.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Woon jij in 't Harde?
Staat de Eperweg al vol?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:53 schreef Afwazig het volgende:
Correct.
Ik vind het gewoon geen prettig gezicht om 3 dagen lang tegen wereldvreemde hippies aan te kijken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:54 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Gelukkig wordt het wederom bevestigd dat mensen die in een dorp wonen nogal bekrompen zijn.
En nog een keer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen prettig gezicht om 3 dagen lang tegen wereldvreemde hippies aan te kijken.
Volgens mij nog nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Staat de Eperweg al vol?
Als ik wat te doen wil hebben ga ik wel naar een stad, blijft het bij ons lekker rustigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:55 schreef HeatWave het volgende:
IS er een keer iets te doen in dat kutgat, gaan ze nog klagen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:55 schreef JDude het volgende:
Ik reis via Wezep, da's er vast één minder.
quote:
Ik weiger te wijken voor hippies en ander gespuisquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je kunt natuurlijk omrijden via de Burg. Ulco de Vries-weg, de Munnikenweg, de Bovenweg en de Stadslaan.
Dan ontloop je de meeste hippies wel dunkt me.
Goed zo jung, de Veluwe voor de Veluwnaren!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:59 schreef Afwazig het volgende:
Ik weiger te wijken voor hippies en ander gespuis.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je natuurlijk wel alle drempels op de Hoge Enk.
En incest.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Goed zo jung, de Veluwe voor de Veluwnaren!
Dan rijden we wel met de auto over je heenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:59 schreef Afwazig het volgende:
Ik weiger te wijken voor hippies en ander gespuis.
De hoge enkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]Hoge Enker drempels
.
Ik heb daar met grote regelmaat mijn auto op kapot gereden.
Eigen volk eerstquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Goed zo jung, de Veluwe voor de Veluwnaren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |