abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 februari 2007 @ 21:47:38 #276
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_45898368
Ja ik zat de tijd in de gaten te houden en ik dacht misschien is dit een langere afleveringen. En dan ineens de aftiteling! Ik had graag iets meer van een afsluiting gezien ah la Buffy...

Commentaar van Joss is wel te begrijpen dat hij hem al vechtend wilde laten eindigen...maar het had van mij wel iets meer afgesloten kunnen worden. Angel / Spike / Illyria wel of niet dood...

Doyle
Cordelia
Fred
Wesley
Gunn

Gewoon iedereen van de main cast dood behalve Angel zelf...tenminste dat hoop ik...
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:34:26 #277
93709 Illyria
The blue bummer
pi_45900408
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:47 schreef Raenius het volgende:
Ja ik zat de tijd in de gaten te houden en ik dacht misschien is dit een langere afleveringen. En dan ineens de aftiteling! Ik had graag iets meer van een afsluiting gezien ah la Buffy...

Commentaar van Joss is wel te begrijpen dat hij hem al vechtend wilde laten eindigen...maar het had van mij wel iets meer afgesloten kunnen worden. Angel / Spike / Illyria wel of niet dood...

Doyle
Cordelia
Fred
Wesley
Gunn

Gewoon iedereen van de main cast dood behalve Angel zelf...tenminste dat hoop ik...
Harmony is ook main cast en die is ook niet dood.
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:41:28 #278
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_45900668
Tsja ik vond Harmony altijd een soort van recurring character...niet echt main cast... :
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:50:06 #279
93709 Illyria
The blue bummer
pi_45900962
Halverwege seizoen 5 is ze wel degelijk cast regular geworden, net als de rest. Dan zit ook in de opening credits en zo. Dus ze hoort er ontegenzeggelijk gewoon helemaal bij.
pi_45908213
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:47 schreef Raenius het volgende:
Ja ik zat de tijd in de gaten te houden en ik dacht misschien is dit een langere afleveringen. En dan ineens de aftiteling! Ik had graag iets meer van een afsluiting gezien ah la Buffy...

Commentaar van Joss is wel te begrijpen dat hij hem al vechtend wilde laten eindigen...maar het had van mij wel iets meer afgesloten kunnen worden. Angel / Spike / Illyria wel of niet dood...

Doyle
Cordelia
Fred
Wesley
Gunn

Gewoon iedereen van de main cast dood behalve Angel zelf...tenminste dat hoop ik...
Ik vond het juist fantastisch dat einde

Véél beter dan het slot van Buffy, dat ik zwaar over the top vond, en eigenlijk een beetje een afknapper.
in a crowd you lose humanity
pi_45909507
Ik begrijp nog steeds niet waarom ze angel gecancelled hebben
  vrijdag 2 februari 2007 @ 11:01:33 #282
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_45910639
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:50 schreef Illyria het volgende:
Halverwege seizoen 5 is ze wel degelijk cast regular geworden, net als de rest. Dan zit ook in de opening credits en zo. Dus ze hoort er ontegenzeggelijk gewoon helemaal bij.
Harmony fan?

Ze was in ieder geval nooit 'part of the team' dus ja... Voor mij was ze in ieder geval niet zo belangrijk...wel af en toe een komische noot dat wel.

Hoe langer ik er over nadenk (en het commentaar van Joss heb geluisterd) kan ik het einde wel waarderen...maar had het zelf liever anders gezien met nog een extra final shot ofzo van wie er nog wegloopt na het gevecht...
  maandag 5 februari 2007 @ 15:03:57 #283
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_46007937
Vonden jullie trouwens ook dat er zo weinig werd stil gestaan bij Cordy's dood?

(en waarom die Nina? )
pi_46013304
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:08 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik vond het juist fantastisch dat einde

Véél beter dan het slot van Buffy, dat ik zwaar over the top vond, en eigenlijk een beetje een afknapper.
ik vond beide wel geil
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 5 februari 2007 @ 17:49:58 #285
22273 Dizer
Save the beard!
pi_46013545
Het einde van Angel was veel beter dan die van Buffy. Period.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_46013894
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:49 schreef Dizer het volgende:
Het einde van Angel was veel beter dan die van Buffy. Period.
het was een totaal andere einde als die van buffy, die van buffy was een echte einde, die van angel niet, het was een soort van een to be continued einde

ik heb het gevoel dat de strijd van angel nog steeds gaande is en bij buffy hen ik toch echt het gevoel dat het helemaal afgesloten is
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 5 februari 2007 @ 18:29:24 #287
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46014665
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb het gevoel dat de strijd van angel nog steeds gaande is en bij buffy hen ik toch echt het gevoel dat het helemaal afgesloten is
En Buffy season 8 dan?!
pi_46014754
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:29 schreef Gezondaar het volgende:

[..]

En Buffy season 8 dan?!
de strip telt niet mee uiteraard!

ik heb zelf eigenlijk niets met strips en ik weet niet of ik ook al is het van buffy er wel van kan genieten, heb jij ze gelezen dan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_46016785
quote:
February 03 2007
SATIN TIGHTS NO LONGER. Joss will not be fighting for our rights after all.

You (hopefully) heard it here first: I'm no longer slated to make Wonder Woman. What? But how? My chest... so tight! Okay, stay calm and I'll explain as best I can. It's pretty complicated, so bear with me. I had a take on the film that, well, nobody liked. Hey, not that complicated.

Let me stress first that everybody at the studio and Silver Pictures were cool and professional. We just saw different movies, and at the price range this kind of movie hangs in, that's never gonna work. Non-sympatico. It happens all the time. I don't think any of us expected it to this time, but it did. Everybody knows how long I was taking, what a struggle that script was, and though I felt good about what I was coming up with, it was never gonna be a simple slam-dunk. I like to think it rolled around the rim a little bit, but others may have differing views.

The worst thing that can happen in this scenario is that the studio just keeps hammering out changes and the writer falls into a horrible limbo of development. These guys had the clarity and grace to skip that part. So I'm a free man.

Well, sorta. There is that "Goners" movie I can finally finish polishing, and plenty of other things in the hopper I've wanted to pursue. I'm as relieved as I am disappointed, and both of those things lead to drink, so that's a plus. Truly, you may be hearing some interesting things brewing in the coming months. But all potential jets therein will be visible.

But most importantly, I never have to answer THAT question again!!!! And you don't have to link to every rumor site! Finally and forever: I never had an actress picked out, or even a consistant front-runner. I didn't have time to waste on casting when I was so busy air-balling on the script. (No! Rim! There was rim!) That's the greatest relief of all. I can do interviews again!

Thanks for your time. You are the people who make the world go 'round. Or, no, science does that.

-j.

ps All right, it was Cobie Smulders. Sorry, Cobes.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 5 februari 2007 @ 19:42:53 #290
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46017311
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

de strip telt niet mee uiteraard!

ik heb zelf eigenlijk niets met strips en ik weet niet of ik ook al is het van buffy er wel van kan genieten, heb jij ze gelezen dan?
Nee, ik ben ook niet van de strips. Maar deze wil ik wel gaan lezen... maar ze zijn nog niet uit geloof ik
pi_46017510
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:42 schreef Gezondaar het volgende:

[..]

Nee, ik ben ook niet van de strips. Maar deze wil ik wel gaan lezen... maar ze zijn nog niet uit geloof ik
inderdaad, je kan em wel pre orderen zie ik http://www.darkhorse.com/profile/profile.php?sku=14-111
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_46018615
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:02 schreef Slayage het volgende:

ik heb het gevoel dat de strijd van angel nog steeds gaande is en bij buffy hen ik toch echt het gevoel dat het helemaal afgesloten is
Wat wel weer vreemd is, want Angel had in zijn eigen serie nog steeds met evil te kampen.
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 6 februari 2007 @ 08:47:22 #293
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_46031456
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:03 schreef Raenius het volgende:
Vonden jullie trouwens ook dat er zo weinig werd stil gestaan bij Cordy's dood?

(en waarom die Nina? )
Anyone?
pi_46031888
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 08:47 schreef Raenius het volgende:

[..]

Anyone?
Nina, da's toch die weerwolf waar Angel in het laatste seizoen min of meer een relatie mee had. Ik vond d'r wel leuk en had haar wel wat vaker terug willen zien komen.
In Smile Time als Angel een pop wordt, en zij een afspraakje wil maken, dat leverde wel leuke situaties op. Ook als ze de pop dan op een gegeven moment aanvalt. Als ik het me goed herinner denkt ze dat ze 'm opgegeten heeft als ze 's ochtends weer bijkomt.
Smile Time is natuurlijk sowieso een briljante aflevering

De dood van Cordy valt natuurlijk samen met de komst van Jasmine, die iedereen in haar macht heeft (soort van tenminste), dan zijn ze met andere dingen bezig. En in seizoen 5 is het al een tijdje terug natuurlijk dat Cordy dood is.
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:22:23 #295
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46031955
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 08:47 schreef Raenius het volgende:

[..]

Anyone?
Ik had zelf het idee dat het onderwerp "Cordy" gewoon te pijnlijk was voor de Fang Gang om veel bij stil te staan

En Nina... tjah Ik vond het personage kut en ze was nu niet bepaald Angel's type (afgezien van het weerwolf ding). Maar ik zag hun relatie als een poging van Angel om te "connecten" met de wereld, omdat hij als VP van Wolfram&Heart die connectie juist steeds meer begon te verliezen.

Als de relatie werd gebracht als een Love of his Life, dan had ik er meer problemen mee gehad. Maar doordat beiden erkenden dat Angel geen "perfect happiness" vond in de relatie, erkenden beiden dat het iets tijdelijks was: voor Nina was het met name een manier om te connecten met "die andere wereld" en voor Angel juist om te connecten met "de echte wereld" van relaties en pleziertjes etc.

Tenminste, zo zag ik het +

PS: jezelf quoten is suf
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:26:56 #296
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46032026
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:19 schreef Wombcat het volgende:

[..]

De dood van Cordy valt natuurlijk samen met de komst van Jasmine, die iedereen in haar macht heeft (soort van tenminste), dan zijn ze met andere dingen bezig. En in seizoen 5 is het al een tijdje terug natuurlijk dat Cordy dood is.
Heb je seizoen 4 en 5 wel gezien?!
In seizoen 4 is er op geen enkel moment sprake van dat Cordy dood is. Allereerst is haar lichaam overgenomen door Jasmine en uiteindelijk belandt ze in een coma.
In seizoen 5 ligt ze nog steeds in een coma, waarin ze uiteindelijk "overlijdt" (of een nieuw niveau van bestaan bereikt... hoe je het wilt zien). Op dat moment (episode You're Welcome) is er juist helemaal geen urgente kwestie, sterker nog: de gang wil net met zijn allen iets gaan drinken en dan krijgt Angel dat telefoontje
pi_46032041
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:26 schreef Gezondaar het volgende:

[..]

Heb je seizoen 4 en 5 wel gezien?!
In seizoen 4 is er op geen enkel moment sprake van dat Cordy dood is. Allereerst is haar lichaam overgenomen door Jasmine en uiteindelijk belandt ze in een coma.
In seizoen 5 ligt ze nog steeds in een coma, waarin ze uiteindelijk "overlijdt" (of een nieuw niveau van bestaan bereikt... hoe je het wilt zien). Op dat moment (episode You're Welcome) is er juist helemaal geen urgente kwestie, sterker nog: de gang wil net met zijn allen iets gaan drinken en dan krijgt Angel dat telefoontje
Jawel, maar die coma was ik effe vergeten.
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:35:08 #298
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46032154
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:28 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Jawel, maar die coma was ik effe vergeten.
Ach so
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:16:19 #299
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_46039610
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:22 schreef Gezondaar het volgende:

[..]

Ik had zelf het idee dat het onderwerp "Cordy" gewoon te pijnlijk was voor de Fang Gang om veel bij stil te staan


Als de relatie werd gebracht als een Love of his Life, dan had ik er meer problemen mee gehad. Maar doordat beiden erkenden dat Angel geen "perfect happiness" vond in de relatie, erkenden beiden dat het iets tijdelijks was: voor Nina was het met name een manier om te connecten met "die andere wereld" en voor Angel juist om te connecten met "de echte wereld" van relaties en pleziertjes etc.
True zit wel wat in...ik had alleen zoiets van Cordy is net dood! WTF moet je met dat weerwolf chickie

Overigens zie je nooit dat de overige cast te horen krijgt dat Cordy dood is...heeft Angel dit eigenlijk wel verteld?
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:17:23 #300
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46039644
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:16 schreef Raenius het volgende:

[..]

True zit wel wat in...ik had alleen zoiets van Cordy is net dood! WTF moet je met dat weerwolf chickie

Overigens zie je nooit dat de overige cast te horen krijgt dat Cordy dood is...heeft Angel dit eigenlijk wel verteld?
De echte vraag is natuurlijk: is Cordy ooit wel echt wakker geworden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')