Ik vind het echt hilarisch dat sommige mensen serieus denken dat de Amerikanen bij het faken van iets groots als een maanlanding zoiets simpels over het hoofd zouden kunnen zien.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:53 schreef Hallulama het volgende:
Trouwens, Neil Armstrong zet zijn voet op de maan, is het heus, wie filmt er dan?![]()
Eeeeh, ik denk via een camera op de LEM. Ga ik nu door voor de koelkast?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:53 schreef Hallulama het volgende:
Trouwens, Neil Armstrong zet zijn voet op de maan, is het heus, wie filmt er dan?![]()
Ik laat hem even in [NWS] lopen (bericht = valide), maar naar [TRU] kan altijd nog.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:54 schreef haaahaha het volgende:
---> TRU
He, die kende ik nog niet. Wat is de oorzaak van je ongeloof?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:08 schreef huupia34 het volgende:
ik geloof wel in de maanlanding, alleen niet in de film.
En nu komt er zeker weer een waslijst met dingen die natuurkundig niet kloppen, zoals wapperende vlaggen, stof wat niet opwaait bij het opstijgen, sterren die niet te zien zijn aan het firmament etc etcquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:08 schreef huupia34 het volgende:
ik geloof wel in de maanlanding, alleen niet in de film.
de film is waarschijnlijk op aarde van te voren al opgenomen, dit om te voorkomen dat er geen of slecht beeldmateriaal mee terug zou komen.
het was natuurlijk een prestige project om de russen af te troefen
ik zou zeggen: bel stanley kubrick(of zijn nazaten, dacht dat hij al dood is)
Van de zionisten in een pact met de vrijmetselaars.quote:
Het is werkelijk hilarisch dat er mensen zijn die dat Kubrick-verhaal nog steeds geloven. De bewering dat Stanley Kubrick heeft meegewerkt aan de maanlanding-opnames komt uit de geniale fake-documentaire 'Dark side of the moon' (Opération lune) van William Karel. Één van de beste mockumentaries ooit, getuige ook het feit dat die Kubrick-onzin een eigen leven is gaan leiden. Ga dat zien, als je ooit de kans krijgt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:08 schreef huupia34 het volgende:
ik zou zeggen: bel stanley kubrick(of zijn nazaten, dacht dat hij al dood is)
ik heb de film gezien, dus niet zoon best voorbeeld van me.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het is werkelijk hilarisch dat er mensen zijn die dat Kubrick-verhaal nog steeds geloven. De bewering dat Stanley Kubrick heeft meegewerkt aan de maanlanding-opnames komt uit de geniale fake-documentaire 'Dark side of the moon' (Opération lune) van William Karel. Één van de beste mockumentaries ooit, getuige ook het feit dat die Kubrick-onzin een eigen leven is gaan leiden. Ga dat zien, als je ooit de kans krijgt.
Daarom zijn de beelden ook zo schimmig, omdat die camera idd niet goed werkt bij maantemperatuurquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:31 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ik heb de film gezien, dus niet zoon best voorbeeld van me.
maar ik geloof wel dat die film in de studio is geschoten door wie dan ook.
het fototoestel wat je op die film ziet of camera zou geloof ik niet goed werken op de maan ivm de temperatuur.
Dat zijn ook inderdaad precies van die basic dingetjes die de NASA, de organisatie die bestaat uit de knapste koppen die de States - En Duitslandquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:31 schreef huupia34 het volgende:
het fototoestel wat je op die film ziet of camera zou geloof ik niet goed werken op de maan ivm de temperatuur.
iddquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat zijn ook inderdaad precies van die basic dingetjes die de NASA, de organisatie die bestaat uit de knapste koppen die de States - En Duitsland- over het hoofd zou zien bij het faken van een maanlanding.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat zijn ook inderdaad precies van die basic dingetjes die de NASA, de organisatie die bestaat uit de knapste koppen die de States - En Duitsland- over het hoofd zou zien bij het faken van een maanlanding.
Meen je dat nou? Zijn er mensen die dat aandragen als punt, betreffende dat we toen niet op de maan zijn geweest?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:59 schreef nietzman het volgende:
Ik vind het echt hilarisch dat sommige mensen serieus denken dat de Amerikanen bij het faken van iets groots als een maanlanding zoiets simpels over het hoofd zouden kunnen zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |