Geweldigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:26 schreef Camplo het volgende:
Wat een achterlijk volk
Allemaal joelen dat ze de grote agressor Israël hebben verslagen.
Meteen komen er weer een paar van die Hezbollah nerds boven water drijven die meteen ruige taal gaan uitslaan:
Mèn, paupers ga eens heel gauw je bek houden. 4 weken lang renden ze als ratten alle kanten op en de foto's op Ogrish logen er niet om.
Israël gaat wel terug hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:55 schreef Urvin het volgende:
Die 2 militairen (dood?) zijn nog steeds niet vrij, dus in die zin hebben ze wel de overwinning![]()
Wie is hier nou de pauper?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:26 schreef Camplo het volgende:
de foto's op Ogrish
Bang voor reality?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:17 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Wie is hier nou de pauper?
Nee. Maar wel bang voor sites die er aan verdienen om debiele teksten onder die "reality" te zetten.quote:
Maccabi Tel Avivquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:30 schreef Megumi het volgende:
Of Israel zo een leuk land is.
Zo debiel vind ik die teksten anders niet. Vrij normaal hoor? Verkeerde site in je hoofd zeker? En nee ik ga geen links gevenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:27 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee. Maar wel bang voor sites die er aan verdienen om debiele teksten onder die "reality" te zetten.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:26 schreef Camplo het volgende:
Wat een achterlijk volk (althans degene die ik zag op tv net en gisteren).
knip
Hmmmm ...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:32 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zo debiel vind ik die teksten anders niet. Vrij normaal hoor? Verkeerde site in je hoofd zeker? En nee ik ga geen links geven
waar 2 kraaien vechten hebben 2 kraaien schuld (ref. Enkhuizer Almanak)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:30 schreef Megumi het volgende:
Of Israel zo een leuk land is.
Nee, hezbollah is fout. Zelfs na honderden burgerslachtoffers vieren ze de overwinning en zeggen ze dat ze nooit zullen stoppen. Zulks een taal had ik niet getolereerd en had meteen het leger teruggestuurd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:40 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
waar 2 kraaien vechten hebben 2 kraaien schuld (ref. Enkhuizer Almanak)
Provoceren op deze manier zit in deze culteren ingebakken , daar moet je juist niet op ingaan .quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee, hezbollah is fout. Zelfs na honderden burgerslachtoffers vieren ze de overwinning en zeggen ze dat ze nooit zullen stoppen. Zulks een taal had ik niet getolereerd en had meteen het leger teruggestuurd.
Maar wat was de bedoeling van Israel in deze oorlog. Hezbollah vernietegen toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee, hezbollah is fout. Zelfs na honderden burgerslachtoffers vieren ze de overwinning en zeggen ze dat ze nooit zullen stoppen. Zulks een taal had ik niet getolereerd en had meteen het leger teruggestuurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |