Ik heb ook zo'n apparaat maar vond het toch erg tegenvallen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:40 schreef maartena het volgende:
Ik heb een toasteroven. Ik heb daar wel eens friet op een bordje ingemikt nadat ik het bij een restaurant had meegenomen. En dat werkte eigenlijk best prima
Alleen hiervoor een frietpan kopen lijkt me wat overdrevenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:35 schreef skiczukie het volgende:
Friet frituren kost vijf minuten tijd.![]()
Prima idee...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:15 schreef Sheriam het volgende:
Het beste gaat 't nog in de oven, maar echt goed is 't resultaat niet. Koekepan gaat soms ook wel een beetje. Maar eigenlijk is friet (en gebakken aardappel schijfjes enzo) iets wat zich niet of nauwelijks laat opwarmen. Ik zou zelf inderdaad voor een maaltijd zonder friet kiezen, of de rest vd maaltijd opwarmen & een bakje verse friet bij de snack halen.
Friet uit een bedrijfsrestaurant is meestal niet ' vers' (meerdere malen opbakkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:58 schreef warteltje het volgende:
lekker even in de wok opwarmen met het vuur flink hoog. Het is dan wel geen verse friet maar het is wel goed te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |