abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40856845
Ik zoek een goede manier om friet (die dus al een keer gebakken is) weer op te warmen zonder dat het van die slappe troep wordt

Wij hebben in ons bedrijfsrestaurant de mogelijkheid om maaltijden mee naar huis te nemen
Lekker makkelijk ,waneer je door omstandigheden geen tijdzin hebt om te koken
Ze zitten altijd in de makkelijke (piepschuim ?) bakjes ,dus bij thuiskomst fff in de magnetron !
Helaas zit er af en toe friet bij en die eindigt altijd in van die slappe staafjes

Dus mijn vraag :weet iemand hier een oplossing voor

(geen opmerkingen als :' gewoon geen friet nemen ,he ' )
pi_40856885
Friet frituren kost vijf minuten tijd.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 06:36:36 #3
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40856886
Volgens mij wordt het altijd slappe bende mits je het opnieuw in de frituurder gooit.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 06:40:59 #4
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40856891
Ik heb een toasteroven. Ik heb daar wel eens friet op een bordje ingemikt nadat ik het bij een restaurant had meegenomen. En dat werkte eigenlijk best prima
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 16 augustus 2006 @ 06:43:36 #5
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40856897
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 06:40 schreef maartena het volgende:
Ik heb een toasteroven. Ik heb daar wel eens friet op een bordje ingemikt nadat ik het bij een restaurant had meegenomen. En dat werkte eigenlijk best prima
Ik heb ook zo'n apparaat maar vond het toch erg tegenvallen.

Friet is een geval apart imo.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_40856969
Het beste gaat 't nog in de oven, maar echt goed is 't resultaat niet. Koekepan gaat soms ook wel een beetje. Maar eigenlijk is friet (en gebakken aardappel schijfjes enzo) iets wat zich niet of nauwelijks laat opwarmen. Ik zou zelf inderdaad voor een maaltijd zonder friet kiezen, of de rest vd maaltijd opwarmen & een bakje verse friet bij de snack halen.
pi_40857857
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 06:35 schreef skiczukie het volgende:
Friet frituren kost vijf minuten tijd.
Alleen hiervoor een frietpan kopen lijkt me wat overdreven
pi_40857874
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 07:15 schreef Sheriam het volgende:
Het beste gaat 't nog in de oven, maar echt goed is 't resultaat niet. Koekepan gaat soms ook wel een beetje. Maar eigenlijk is friet (en gebakken aardappel schijfjes enzo) iets wat zich niet of nauwelijks laat opwarmen. Ik zou zelf inderdaad voor een maaltijd zonder friet kiezen, of de rest vd maaltijd opwarmen & een bakje verse friet bij de snack halen.
Prima idee...
Had ik ook bedacht maar hoopte dat er een andere oplossing was
pi_40859417
heel simpel: niet.

minst verottte resultaatt krijg je met met de oven, of nog een keer frituren (kort, mits die krengen al niet te hard of te donker zijn)
"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:58:56 #10
65409 warteltje
man made machine
pi_40860370
lekker even in de wok opwarmen met het vuur flink hoog. Het is dan wel geen verse friet maar het is wel goed te doen.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:00:20 #11
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_40860408
Oven.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_40860850
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:58 schreef warteltje het volgende:
lekker even in de wok opwarmen met het vuur flink hoog. Het is dan wel geen verse friet maar het is wel goed te doen.
Friet uit een bedrijfsrestaurant is meestal niet ' vers' (meerdere malen opbakken ) dus zal het eens proberen
pi_40880035
Volgens mij wordt het er niet lekkerder op; ik zou friet niet opwarmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')