Daar heb ik niets van meekregen, soms heel soms slaap ik zelfs 's nachts.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:27 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Wie zegt dat die Miss Honey dat niet weet? Ik kan me nog herrineren dat we met NB gingen fucken op Superdudes en dat toen die miss honey ook berichtjes waren gestuurd met links naar het topic, en mensen op superdudes hebben ook links gepost hierheen dat het geen stijl is etc. Dat hebben we toen allemaal gezien. Maar dat doet er verder niet toe, het gaat nu om dat topic
Op het internet mag natuurlijk alles en hoeven we geen menselijk gedrag te vertonenquote:Tuurlijk gaat het misschien te ver, maar komop, HET IS INTERNET, als iemand zich al gepest voelt door mensen die hij/zij nog nooit heeft gezien word het serieus misschien een keer tijd voor Prozac.
EN btw, het was een vraag van TS over dikke mensen, als je haar CU2 bekijkt zal je zien dat ze echt maar 52 kg weegt ofzo dus totaal niet dik is.
Het is hier geen Geenstijlquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:27 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Wie zegt dat die Miss Honey dat niet weet? Ik kan me nog herrineren dat we met NB gingen fucken op Superdudes en dat toen die miss honey ook berichtjes waren gestuurd met links naar het topic, en mensen op superdudes hebben ook links gepost hierheen dat het geen stijl is etc. Dat hebben we toen allemaal gezien. Maar dat doet er verder niet toe, het gaat nu om dat topic
Tuurlijk gaat het misschien te ver, maar komop, HET IS INTERNET, als iemand zich al gepest voelt door mensen die hij/zij nog nooit heeft gezien word het serieus misschien een keer tijd voor Prozac.
EN btw, het was een vraag van TS over dikke mensen, als je haar CU2 bekijkt zal je zien dat ze echt maar 52 kg weegt ofzo dus totaal niet dik is.
[insert 100x tubgirl/]quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daar heb ik niets van meekregen, soms heel soms slaap ik zelfs 's nachts.
[..]
Op het internet mag natuurlijk alles en hoeven we geen menselijk gedrag te ve
rtonen.
Ben jij stiekem mvr Verdonk?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:33 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Zeg dat ook maar tegen elke user die eenpostte om Miss Honey.
Dat 1e, oke kan je niks aan doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daar heb ik niets van meekregen, soms heel soms slaap ik zelfs 's nachts.
[..]
Op het internet mag natuurlijk alles en hoeven we geen menselijk gedrag te vertonen.
Ok, opgelost dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:37 schreef NanKing het volgende:
Dat is idd ook precies het zelfde, maar dat betekent niet dat ik het daar mee eens ben.
Maar hey als je iemand op internet de tering in wil schelden be my guest, ik zeg er niets meer van.
Oh, moet je op de naughty step?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:39 schreef Sebasser het volgende:
Nanking!
Je bent de slechste moeder die joost zich heeft kunnen voorstellen
En daar zeg je niks meer van?
Je geeft me te weinig irl aandachtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh, moet je op de naughty step?.
Waarom ben ik zo slecht voor je, zoon?
Oh wacht ik kom je wel even een nuffie gevenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je geeft me te weinig irl aandacht
Oeh, koop die maar voor mequote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:42 schreef Sebasser het volgende:
En ik wou nog wel dit voor je kopen
http://www.norrod.nl/mailing_retail_nieuw/20060815.html
Nan King * zegt:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh wacht ik kom je wel even een nuffie geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |