had je maar geen schoonmaker moeten wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:19 schreef Talpa2 het volgende:
End an pak ik altijd een bezem en moet ik de gang doen..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:23 schreef teknomist het volgende:
Dat jij koffie moet halen en de gang moet bezemen zegt al genoeg over je competenties.
Voor mijzelf natuurlijk, wat denk jij nou ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:23 schreef teknomist het volgende:
Dat jij koffie moet halen en de gang moet bezemen zegt al genoeg over je competenties.
Ben ik ook nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
had je maar geen schoonmaker moeten worden
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:32 schreef Talpa2 het volgende:
Dat ik koffie voor mijn baas ga halen![]()
?
Nou als de schoonmaker bij ons op vakantie zou zijn zou ik dat zelf nog niet hoeven te doen.quote:De gang bezemen is puur omdat de schoonmaker nu op vakantie is![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet.
[..]We hebben maar 1 schoonmaker per verdieping.
en even de gang aanvegen doen we om de beurt..
Nou als de schoonmaker bij ons op vakantie zou zijn zou ik dat zelf nog niet hoeven te doen..
Ik vind je post maar een slechte kutsmoes..
Maar even terug naar je OP. Je hoeft geen koffie voor je baas te halen maar je klaagt wel over het feit DAT je koffie moet halen en je geeft je baas daarvan de schuld in je TT. Curieus.quote:
Eigen baas.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:37 schreef teknomist het volgende:
[..]
Maar even terug naar je OP. Je hoeft geen koffie voor je baas te halen maar je klaagt wel over het feit DAT je koffie moet halen en je geeft je baas daarvan de schuld in je TT. Curieus..
quote:
Dat mag ik niet zeggen.quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:23 schreef teknomist het volgende:
Daarvoor moet je hier zijn Talpa2 Moet en gaat het worden!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:31 schreef DeeCruise het volgende:
Is het volle maan ofzo? Alle eencellige organismen besluiten spontaan een topic te openen op fok...
Zal ik maar eens origineel zijn:
Talpa![]()
Geef mij eens 1 goede reden waarom ik daar zou willen zijn?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daarvoor moet je hier zijn Talpa2 Moet en gaat het worden!
Om Talpaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:37 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Geef mij eens 1 goede reden waarom ik daar zou willen zijn?
Braaf randfiguurtje...Ga nu maar weer zitten voor je je verslikt in je tong.quote:
Nee, ik ben geen vrouw.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:31 schreef Crazykill het volgende:
Heeft je kut een baas?
Van je eigen baas?quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:19 schreef Talpa2 het volgende:
Hij behandeld me niet gooed1!
Vergeet dit nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:11 schreef JaapB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Kutbaas en dan hij![]()
![]()
Volgens mij weet jij niet waar je het over hebt hoor![]()
Wees blij dat ze je er nog niet uitgeschopt hebben![]()
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet.
[..]
Nou als de schoonmaker bij ons op vakantie zou zijn zou ik dat zelf nog niet hoeven te doen..
Ik vind je post maar een slechte kutsmoes..
Als je geen zin meer hebt in het werk dat je doet; doe het dan niet en stop vandaag nog.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:19 schreef Talpa2 het volgende:
Hij behandeld me niet gooed1!
ik ga geen namen noemen, maar het is een kut bedrijf
ik moet elke dag koffie halen
Ik spoeg er wel even in![]()
en dat zeg ik natuurlijk ook, zodat ie het niet durft op te drinken:D
:D:!~!!
End an pak ik altijd een bezem en moet ik de gang doen..
Kan dat hele bedrijf ff de grond in zakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.....
HAHHAHAHA, GOEIE TIP VERDOMME.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:34 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Als je geen zin meer hebt in het werk dat je doet; doe het dan niet en stop vandaag nog.
Je doet je naam echt eer aan gozerquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:34 schreef kutvent het volgende:
[..]
HAHHAHAHA, GOEIE TIP VERDOMME.
EN DIE KICK MAN!
GOEIE KICK LOSER!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |