Pwnedx0rddquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:56 schreef Pindax0r het volgende:
omg ik heb m'n map met msn smileys gevonden en er een paar gekopieerd en gerenamed als .gif maar nu heb ik geen msn smileys meer
Breezahquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
ik schreef bezich[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:59 schreef Pindax0r het volgende:
als je ook al je msn smileys buiten msn wilt hebben, zie:
C:\Documents and Settings\<user>\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\<getalletjes>\CustomEmoticons
daar staan .dat bestanden en je kan ze openen met windows image viewer wééétog
WEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
!!1
Nemen ze dan niet je pc over als je ze vrijlaat uit msn?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:59 schreef Pindax0r het volgende:
als je ook al je msn smileys buiten msn wilt hebben, zie:
C:\Documents and Settings\<user>\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\<getalletjes>\CustomEmoticons
daar staan .dat bestanden en je kan ze openen met windows image viewer wééétog
WEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
!!1
Goeie!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nemen ze dan niet je pc over als je ze vrijlaat uit msn?
Neuj Neuj en dan start je je pc op en zie je ineens allemaal poppetjes gekke bekken trekken enzoquote:
1 of 2quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
Dat is de gamenick van 'x' als ie batlleflield speelt![]()
jeweets![]()
en?quote:
eentje uit m'n verzameling:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj Neuj en dan start je je pc op en zie je ineens allemaal poppetjes gekke bekken trekken enzoEn dan heb ik het nog niet eens over aldie neuk-emoticons enzo
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
Dat is de gamenick van 'x' als ie batlleflield speelt![]()
jeweets![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:04 schreef Pindax0r het volgende:
eentje uit m'n verzameling: [afbeelding]
doeiquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik groet u ik ga nog 1 surveillanceronde doen en dan ga ik eens lekker in me dromen fietsen
Neej je heet gewoon pindaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:05 schreef Pindax0r het volgende:
dus eigenlijk heet ik gewoon Pindax?
Jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:05 schreef Pindax0r het volgende:
Yep.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:05 schreef Pindax0r het volgende:
Idd die 10 postsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:08 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Dan posten wij hem samen nog even vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |