Inderdaad,quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:50 schreef Evertjan het volgende:
jammer dat TS zo topic in klaagbaak gaat openen. Dan weet je zeker dat je geen serieuze reacties krijgt. Het gaat nog altijd om het innerlijk bij een persoon mischien heeft zo iemand wel problemen of heeft ze hulp nodig met afvallen. Een steuntje in de rug bij het afvallen kan zeer goed wezen een dergelijk proces, ik hoop dat de TS dat begrijpt en zich niks van aantrekt aan de reacties hier op Fok!
quote:ga een intercity knuffelen
lelijk is mischien een hard woord, maar is ze daardoor minder mens in jouw ogen? Je hoeft zo iemand niet belachelijk te maken. maar misschien leef ik wel teveel in droomwereld waar we elkaar respecteren, elkaar helpen en nog meer van dat rare gedoe wat niemand nog weet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:28 schreef GSbrder het volgende:
HAHAHAHHAHA... ik lig echt krom... van dingen als:
[..]...
besides... why oh why opent iemand met anorexia een topic voor haar 2 x zo zware vrouwelijke medemens?
Mijns inziens is 100 kilo ALTIJD lelijk bij een vrouw.. Ik hou er niet echt van als een vrouw 33 % meer weegt dan ik.... 15 cm. kleiner heb ik geen problemen mee... maar zelfs al was een vrouw 1.90 is ze nog lelijk met 100 kilo
is lelijk harder dan MINDER MENSquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lelijk is mischien een hard woord, maar is ze daardoor minder mens in jouw ogen? Je hoeft zo iemand niet belachelijk te maken. maar misschien leef ik wel teveel in droomwereld waar we elkaar respecteren, elkaar helpen en nog meer van dat rare gedoe wat niemand nog weet.
lengte min 10 of 15 wordt wel is gesteld voor de gemiddelde normale mens.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:28 schreef GSbrder het volgende:
HAHAHAHHAHA... ik lig echt krom... van dingen als:
[..]...
besides... why oh why opent iemand met anorexia een topic voor haar 2 x zo zware vrouwelijke medemens?
Mijns inziens is 100 kilo ALTIJD lelijk bij een vrouw.. Ik hou er niet echt van als een vrouw 33 % meer weegt dan ik.... 15 cm. kleiner heb ik geen problemen mee... maar zelfs al was een vrouw 1.90 is ze nog lelijk met 100 kilo
ja okey dat begrijp ik dan van jouw kant. Ik maakte mischien een verkeerde vergelijking hier in. Mijn verontschuldigingenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
is lelijk harder dan MINDER MENS...
Okee, laat ik het zo zeggen... Iemand van 100+ kilo respecteer ik, help ik, sta ik voor op in de bus... MAAR IK VINDT HEM/HAAR nog steeds LELIJK
Dus je gewicht is hoger dan je lengte? Dus 1.80 en 91 kilo? Dan ben je of vet of een bodybuilder. Mochten je buikspieren zichtbaar zijn, dan is het het laatstequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja okey dat begrijp ik dan van jouw kant. Ik maakte mischien een verkeerde vergelijking hier in. Mijn verontschuldigingen![]()
en @Devlinsect dan weeg ik 11 kilo te veelik moet stoppen met bier drinken
Ik ben geen man, maar ik geloof dat iemand die zwaar is er toch leuk kan uitzien. Zware mannen kunnen er ook leuk uitzien, kijk maar naar die Judoka Dennis en Gerard Depardieu (vind ik best leuk). Zware meiden dus ook, als je lichaam een beetje in verhouding is heb je mazzel. Als je lichaam niet zo goed in verhouding is, kun je door passende kleding een hoop verdoezelen, die strakke truitjes die nu zo in zijn, waar je je navel doorheen ziet en een dikke buik met vetrollen zijn dus niet geschikt. En dan zo'n lage broek die zo plomp maakt doet zo'n figuur geen goed. Kun je beter gaan voor een wat ruimer shirtje met een normale spijkerbroek en een leuk jasje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:39 schreef o0-yina-0o het volgende:
*Grom*
Als iemand dik is, betekent dat nog niet dat hij of zij lelijk is! (Andersom ook niet, maar das logisch).
Sorry, ik moest dit ff kwijt.
Vraagje aan de mannen: Een meisje van 1,70m en 100 kg kan toch best knap zijn?!
En nee, ik ben niet dik!
Er staat toch mijn *Mijn Aartsvijand*?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:00 schreef demonseeker14 het volgende:![]()
Pwned
IK KON DIT NIET LATEN, ze werd boos omdat we dr annorexia-patient noemde.
maar wel dit op dr CU2
[..]
Weet je als ze zich eens niet propte in te kleine kleding..dat vind ik namelijk zo stom van zequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:06 schreef Eririn het volgende:
[..]
Er staat toch mijn *Mijn Aartsvijand*?
Te dikke mensen vind ik niet echt mooi ofzo![]()
Maar te dun ook niet![]()
Ik vind juist dat veel dikke meiden een heel aardig gezicht hebben... Daarnaast is EEN BEETJE extra niet erg imoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:42 schreef Italo het volgende:
[..]
Een meisje van 1,70m en 100 kilo kan een knap gezicht hebben en dan zal ik haar ook zeker niet lelijk noemen...
voor een vrouw?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:11 schreef JAMsper het volgende:
80 kg en 1,80 maak dat ervan dat is wel lekker
quote:En o ja, schoonheid zit bij mij aan de binnenkant =Pp
Hm, schoonheid zit aan de binnenkant. Er daar hoort Brad Pitt bij, want dat is zo'n lelijke kerelquote:B
Brad Pitt *
Zie hierbovenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
voor een vrouw?
ik heb wel graag dat ik iets breder ben dan m'n vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |