abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40858661
jammer dat TS zo topic in klaagbaak gaat openen. Dan weet je zeker dat je geen serieuze reacties krijgt. Het gaat nog altijd om het innerlijk bij een persoon mischien heeft zo iemand wel problemen of heeft ze hulp nodig met afvallen. Een steuntje in de rug bij het afvallen kan zeer goed wezen een dergelijk proces, ik hoop dat de TS dat begrijpt en zich niks van aantrekt aan de reacties hier op Fok!
pi_40858917
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:50 schreef Evertjan het volgende:
jammer dat TS zo topic in klaagbaak gaat openen. Dan weet je zeker dat je geen serieuze reacties krijgt. Het gaat nog altijd om het innerlijk bij een persoon mischien heeft zo iemand wel problemen of heeft ze hulp nodig met afvallen. Een steuntje in de rug bij het afvallen kan zeer goed wezen een dergelijk proces, ik hoop dat de TS dat begrijpt en zich niks van aantrekt aan de reacties hier op Fok!
Inderdaad,
Erg jammer van al die pubertjes hier. Het topic had misschien beter in R&P kunnen staan ivm de hoeveelheid normale reacties. Dik is niet per defenitie lelijk.
pi_40858933
Dus iemand met anorexia opent dit topic om reacties te krijgen?

Why!
pi_40859090
Okay, het is geen topic dat een schoonheidsprijs verdient. Maar moet de eventuele ziekte van iemand daarom zo belachelijk gemaakt worden? Hadden jullie dat ook gedaan als zou blijken dat ze kanker had? Of psychotisch was?

Enig fatsoen moet toch wel opgebracht kunnen worden - hoe breezer die openingspost ook is.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:28:23 #230
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_40859518
HAHAHAHHAHA... ik lig echt krom... van dingen als:
quote:
ga een intercity knuffelen
...
besides... why oh why opent iemand met anorexia een topic voor haar 2 x zo zware vrouwelijke medemens?
Mijns inziens is 100 kilo ALTIJD lelijk bij een vrouw.. Ik hou er niet echt van als een vrouw 33 % meer weegt dan ik.... 15 cm. kleiner heb ik geen problemen mee... maar zelfs al was een vrouw 1.90 is ze nog lelijk met 100 kilo
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_40859633
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]

...
besides... why oh why opent iemand met anorexia een topic voor haar 2 x zo zware vrouwelijke medemens?
Mijns inziens is 100 kilo ALTIJD lelijk bij een vrouw.. Ik hou er niet echt van als een vrouw 33 % meer weegt dan ik.... 15 cm. kleiner heb ik geen problemen mee... maar zelfs al was een vrouw 1.90 is ze nog lelijk met 100 kilo
lelijk is mischien een hard woord, maar is ze daardoor minder mens in jouw ogen? Je hoeft zo iemand niet belachelijk te maken. maar misschien leef ik wel teveel in droomwereld waar we elkaar respecteren, elkaar helpen en nog meer van dat rare gedoe wat niemand nog weet.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:37:18 #232
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_40859756
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:33 schreef Evertjan het volgende:

[..]

lelijk is mischien een hard woord, maar is ze daardoor minder mens in jouw ogen? Je hoeft zo iemand niet belachelijk te maken. maar misschien leef ik wel teveel in droomwereld waar we elkaar respecteren, elkaar helpen en nog meer van dat rare gedoe wat niemand nog weet.
is lelijk harder dan MINDER MENS ...
Okee, laat ik het zo zeggen... Iemand van 100+ kilo respecteer ik, help ik, sta ik voor op in de bus... MAAR IK VINDT HEM/HAAR nog steeds LELIJK
pi_40859790
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]

...
lengte min 10 of 15 wordt wel is gesteld voor de gemiddelde normale mens.

Dus je bent 1.70 min 15 = 55 kg mooi gewicht voor een vrouw.
Of je bent 1.80 min 10 = 70 kg voor een man.
pi_40859853
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:37 schreef GSbrder het volgende:

[..]

is lelijk harder dan MINDER MENS ...
Okee, laat ik het zo zeggen... Iemand van 100+ kilo respecteer ik, help ik, sta ik voor op in de bus... MAAR IK VINDT HEM/HAAR nog steeds LELIJK
ja okey dat begrijp ik dan van jouw kant. Ik maakte mischien een verkeerde vergelijking hier in. Mijn verontschuldigingen

en @Devlinsect dan weeg ik 11 kilo te veel ik moet stoppen met bier drinken
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:45:29 #235
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_40859990
no big deal

hmm.. dan ben ik nog steeds te licht...
1.87 + 70 kilo.. maar ja.. 16 pas, dus gaat nog niet op
(desalniettemin moet ik nog steeds stoppen met (te) veel bier)
pi_40860380
Ja ik bekeek ook even haar site en zag daar wat staan over anorexia. Ik vraag me ook af wat haar beweegredenen voor dit topic zijn. Maargoed ik vind dikke mensen, waarbij de vrouwelijke vormen worden verduisterd onder enorme vetgezwellen niet aantrekkelijk nee. Overigens is te dun ook niet echt heel relaxt (bottenketsen). Maar beiden kunnen wel in een bepaalde mate erg slank of een beetje neukteugels.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_40860443
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:40 schreef Evertjan het volgende:

[..]

ja okey dat begrijp ik dan van jouw kant. Ik maakte mischien een verkeerde vergelijking hier in. Mijn verontschuldigingen

en @Devlinsect dan weeg ik 11 kilo te veel ik moet stoppen met bier drinken
Dus je gewicht is hoger dan je lengte? Dus 1.80 en 91 kilo? Dan ben je of vet of een bodybuilder. Mochten je buikspieren zichtbaar zijn, dan is het het laatste
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:02:31 #238
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_40860459
ik vind dat het totaal van de vrouw afhangt wat haar goed staat... Bij sommigen (bijv. een meisje met DD) moet ik niet denken aan heupen zo breed als mijn voet.... Bij andere, kleinere, meisjes staat klein en slank juist heel mooi. Over het algemeen houdt ik van wél vrouwelijke vormen maar géén overdreven vet
pi_40860477
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 01:39 schreef o0-yina-0o het volgende:
*Grom*
Als iemand dik is, betekent dat nog niet dat hij of zij lelijk is! (Andersom ook niet, maar das logisch).
Sorry, ik moest dit ff kwijt.
Vraagje aan de mannen: Een meisje van 1,70m en 100 kg kan toch best knap zijn?!

En nee, ik ben niet dik!
Ik ben geen man, maar ik geloof dat iemand die zwaar is er toch leuk kan uitzien. Zware mannen kunnen er ook leuk uitzien, kijk maar naar die Judoka Dennis en Gerard Depardieu (vind ik best leuk). Zware meiden dus ook, als je lichaam een beetje in verhouding is heb je mazzel. Als je lichaam niet zo goed in verhouding is, kun je door passende kleding een hoop verdoezelen, die strakke truitjes die nu zo in zijn, waar je je navel doorheen ziet en een dikke buik met vetrollen zijn dus niet geschikt. En dan zo'n lage broek die zo plomp maakt doet zo'n figuur geen goed. Kun je beter gaan voor een wat ruimer shirtje met een normale spijkerbroek en een leuk jasje.
pi_40860570
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 05:00 schreef demonseeker14 het volgende:
Pwned

IK KON DIT NIET LATEN, ze werd boos omdat we dr annorexia-patient noemde.
maar wel dit op dr CU2
[..]
Er staat toch mijn *Mijn Aartsvijand*?

Te dikke mensen vind ik niet echt mooi ofzo
Maar te dun ook niet
pi_40860667
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:06 schreef Eririn het volgende:

[..]

Er staat toch mijn *Mijn Aartsvijand*?

Te dikke mensen vind ik niet echt mooi ofzo
Maar te dun ook niet
Weet je als ze zich eens niet propte in te kleine kleding..dat vind ik namelijk zo stom van ze
Lopen ze in een te strak truitje en willen ze ook nog een stuk buik laten zien..
Dikkere meiden kunnen er best leuk uit zien,maar ze moeten nu wel weten dat sommige dingen echt niet kunnen..

Ik ken trouwens wat dikkere meiden en die zijn echt mooi,niets mis mee maar dat is ook wel te merken die hebben net zo veel aandacht als de zogezegt slanke dames
Salsa Española
pi_40860735
100 kg is wel een beetje te veel, dus lelijk.
Wat heb je aan al die 10en als je geeneens een chick kunt scoren?
pi_40860736
80 kg en 1,80 maak dat ervan dat is wel lekker
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:11:57 #244
150341 Mr_Ban
Ban for the money
pi_40860738
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 01:42 schreef Italo het volgende:

[..]

Een meisje van 1,70m en 100 kilo kan een knap gezicht hebben en dan zal ik haar ook zeker niet lelijk noemen...
Ik vind juist dat veel dikke meiden een heel aardig gezicht hebben... Daarnaast is EEN BEETJE extra niet erg imo
Ik wou dat ik hier niks getypt had...
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:17:13 #245
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_40860925
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:11 schreef JAMsper het volgende:
80 kg en 1,80 maak dat ervan dat is wel lekker
voor een vrouw?
ik heb wel graag dat ik iets breder ben dan m'n vriendin
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:21:10 #246
107521 Furia
snoopy weer
pi_40861072
Een vriendin van mij is ook wel wat te zwaar met 1.65/95kg, maar die ziet er wel leuk/aantrekkelijk uit. Natuurlijk zou een paar (20-30) kilo eraf niet misstaan, maar ze valt gelukkig nog niet in de vadsige pad categorie. Het is wel vaak zo dat alles ook in het gezicht zo uitgerekt wordt dat er gewoon niets moois meer aan over is, zoals bij die MissHoney wel een beetje t geval lijkt te zijn. Ik denk alleen niet dat ik er zelf (als ik een man zou zijn) echt heel erg op zou vallen, het schrikt me toch een beetje af, zoveel vlees.
pi_40861227
Beste o0-yina-0o, wat is de achterliggende gedachte van de vraag uit je openingspost?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_40861348
quote:
En o ja, schoonheid zit bij mij aan de binnenkant =Pp
quote:
B
Brad Pitt *
Hm, schoonheid zit aan de binnenkant. Er daar hoort Brad Pitt bij, want dat is zo'n lelijke kerel
pi_40861373
pi_40861398
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:17 schreef GSbrder het volgende:

[..]

voor een vrouw?
ik heb wel graag dat ik iets breder ben dan m'n vriendin
Zie hierboven
Waarom maakt het uit of je zelf breder bent? Als je maar sterk bent toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: