9292ov.nlquote:Op woensdag 27 september 2006 23:55 schreef Jaytonism het volgende:
Lieve mensen uit Leeuwarden,
Kan iemand mij vertellen met welke bus ik van station Leeuwarden naar de Lange Marktstraat 26 kom? Weet iemand welke lijnen daarlangs gaan?
Please, do tell.
Lange Marktstraat 26? Da's Achmea. Dat is nauwelijks twee minuten lopen.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:01 schreef Jaytonism het volgende:
Kon weten dat iemand het uit z'n hoofd wist.
Bedankt.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Lange Marktstraat 26? Da's Achmea. Dat is nauwelijks twee minuten lopen.
Station uit, langs de Aegon en bij de rotonde oversteken en linksaf.quote:
Zoals ik al zei, bedankt.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Station uit, langs de Aegon en bij de rotonde oversteken en linksaf.
idd.... ze krijgen ook een oprot premie van 5000 per deurquote:Op donderdag 28 september 2006 17:42 schreef skiczukie het volgende:
En het gaat volgend jaar allemaal plat. Ik heb er ook een jaar gezeten.
www.wonenwaarjewilt.nlquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:47 schreef Merson het volgende:
Iemand nog goeie ideeen om aan een nieuwe kamer te komen? Desnoods huisje? Het wordt wat saai in mn eentje en mn bovenbuurman vertrouw ik niet meer zo.
Ik reageer al elke week, maar er is idd weinig aanbod.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:31 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
www.wonenwaarjewilt.nl
www.woneninfriesland.nl
Hou de supermarkt/krant ed. in de gaten maar heb t idee dat er momenteel niet veel kamers beschikbaar zijn. Mijn huisbaas wordt iig platgebeld (en hij heeft momenteel niks).
Lijn 5.quote:Kan iemand mij vertellen met welke bus ik van station Leeuwarden naar de Lange Marktstraat 26 kom? Weet iemand welke lijnen daarlangs gaan?
Wtf?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:02 schreef franka het volgende:
Beste mensen,
Tijdens de winterperiode waarbij sprake is van vorst, willen wij iedereen van onderdak voorzien zodat niemand onder extreme weersomstandigheden buiten hoeft te slapen.
Desondanks zijn er altijd mensen, die om wat voor reden dan ook, geen gebruik willen maken van de winternoodopvang. Deze mensen willen we tijdens de koude dagen graag van warme dekens voorzien. Daarom doen wij via deze weg een oproep aan een ieder die zijn/haar oude dekens/dekbedden wil afstaan voor een ?warm? doel.
Heb je nog dekens, slaapzakken of iets dergelijks en wil je ze kwijt, mail me dan even. Ik zorg dat ze bij de daklozenopvang terecht komen.
wat wilde je weten joh? Tik het eens?quote:
Mooi!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:02 schreef franka het volgende:
Personeel van SMO "de Terp" doet deze oproep via mail.
In overleg met Yvonne plaats ik hier de oproep.
Beste mensen,
Tijdens de winterperiode waarbij sprake is van vorst, willen wij iedereen van onderdak voorzien zodat niemand onder extreme weersomstandigheden buiten hoeft te slapen.
Desondanks zijn er altijd mensen, die om wat voor reden dan ook, geen gebruik willen maken van de winternoodopvang. Deze mensen willen we tijdens de koude dagen graag van warme dekens voorzien. Daarom doen wij via deze weg een oproep aan een ieder die zijn/haar oude dekens/dekbedden wil afstaan voor een “warm” doel.
Heb je nog dekens, slaapzakken of iets dergelijks en wil je ze kwijt, mail me dan even. Ik zorg dat ze bij de daklozenopvang terecht komen.
Zit je daar nu ofzo?quote:Op zondag 5 november 2006 16:33 schreef blaaatkipje het volgende:
Het moet niet gekker worden!
Zondagmiddag in de dikke van dale hangen terwijl je eigenlijk tentamenweek hebt![]()
Haha nee was net terugquote:Op zondag 5 november 2006 16:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zit je daar nu ofzo?En ach, NHL heeft toch geen niveau.
Ik maakte een geintje, veel succes.quote:Op zondag 5 november 2006 17:01 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Haha nee was net terugIk vrees het niveau ook niet zo maar ik heb nog geen blik in mijn boek geworpen
Niet helemaal waar...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:57 schreef Eric82 het volgende:
Ja hoor, da's een hoekje van Bilgaard met een wat lagere Tokkie-dichtheid. Zorg ervoor dat je uit de Kei, Jokse en Fennen wegblijft. De Anjen is weer helemaal aan de andere kant, prima dus.
moet je de rest van de zin ook in het Fries doen héquote:
Hoe laat dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:33 schreef E het volgende:
Morgen tomatensoep eten met Marijnissen op het Waachplein meende ik.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:06 schreef seeya_40 het volgende:
Hee hee, misschien een stom berichtje, maar ik weet niet echt hoe ik t anders moet doen. Ik ben maat op een charterschip en lig nu voor een week in Leeuwarden. Waarschijnlijk lig ik hier van de winter nog vaker, dus wilde ik weten waar ik een beetje leuke dingen (cafes/winkels) kan vinden. Misschien ook een plaats om een beetje mensen te ontmoeten? Kom uit Brabant oorspronkelijk dus moet hier nog vanalles vinden enzo. Verveel me gewoon een beetje omdat mn vrienden allemaal zo ver weg zitten. Ik weet dat dit allemaal een beetje kansloos klinkt, maar ik hoop dat er toch mensen zijn die me een beetje op weg kunnen helpen. Wil niet de hele winter alleen hier op de boot zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |