Wie komen er haast niet buiten? (t/m 9 mei 2005)
Wie moeten nodig een leven downloaden? (t/m #760)
Kom naar #SHO op IRC. Voor een uitgebreide uitleg over IRC klik hier.
Deze OP vind je hier.
Mee eens... dat harige ranzige buik op de fotoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou, zo leuk is het nou allemaal ook niet..
Snel naar pagina 2.
Hoor ik daar iemand die net is klaargekomen en nu spijt heeft van zijn homo-erotische zelfbevlekking?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou, zo leuk is het nou allemaal ook niet..
Snel naar pagina 2.
Dat is het beste van de hele fotoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mee eens... dat harige ranzige buik op de foto
Ik moest gewoon even een stoere, zeer masculine post plaatsen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand die net is klaargekomen en nu spijt heeft van zijn homo-erotische zelfbevlekking?![]()
Idd!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Waar is je navel eigenlijk?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik moest gewoon even een stoere, zeer masculine post plaatsen..
God je hebt gelijk....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Waar is je navel eigenlijk?
Wat? Heb jij net dezelfde onderbroek gekocht?quote:
Misschien zit je onderbroek hoog opgetrokken zodat de rand boven je jeans uitkomt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
God je hebt gelijk....![]()
*checkt buik... ziet een navel... kijkt naar foto... zegt: HUH
Ja, maar hij staat Dizer dusveel beterquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat? Heb jij net dezelfde onderbroek gekocht?![]()
![]()
Nou eerder te laag waardoor ik lijk alsof dat allemaal mijn buik is, maar het is eigenlijk mijn onderbuik of zoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien zit je onderbroek hoog opgetrokken zodat de rand boven je jeans uitkomt?![]()
Ja maar die roze staat jou weer veel beterquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar hij staat Dizer dusveel beter.
Kut voor jequote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar hij staat Dizer dusveel beter.
Ga dan weg, als het je niet bevaltquote:
Ja dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |