Jij hebt het vast over die mario allstars en super mario world mag ik hopen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:00 schreef FredEmmer het volgende:
Ik bied je 20 euro incl.
Nou vooruit 25 incl (voor alles)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:04 schreef Borjoyzee het volgende:
[..]
Jij hebt het vast over die mario allstars en super mario world mag ik hopen?
Even voor onze duidelijkheid: je kunt ook gewoon zoiets vriendelijks zeggen als 'voor minder dan 50 gaat het niet weg' of 'leuk dat jullie enthousiast zijn, maar op biedingen onder de 50 reageer ik niet'quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef Borjoyzee het volgende:
Even voor de duidelijkheid.
Mensen die onder de 50 euro denken mogen buiten gaan spelen met hun knikkers
Geen zwakzinnige aanbiedingen ok.
Bod komt voort uit mens, kan VOOR mijn gevoel wel zwakzinnig zijn, beetje chagerijnig omdat het al zo laat is Dame?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Even voor onze duidelijkheid: je kunt ook gewoon zoiets vriendelijks zeggen als 'voor minder dan 50 gaat het niet weg' of 'leuk dat jullie enthousiast zijn, maar op biedingen onder de 50 reageer ik niet'
Een bod kan nooit zwakzinnig zijn, dan kan alleen een mens.
Einde dienstmededeling
Laat... voor mij? Je bent zeker nieuw hierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:01 schreef Borjoyzee het volgende:
Bod komt voort uit mens, kan VOOR mijn gevoel wel zwakzinnig zijn, beetje chagerijnig omdat het al zo laat is Dame?![]()
Ik ben inderdaad nieuw hier dame, dat dus?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laat... voor mij? Je bent zeker nieuw hier
En nee dus, maar aan mij de schone taak om voor jou je topic schoon te houden. En als jij al zo begint, dan krijgen we daar nog een klus aan. En ik heb zat andere dingen te doen. Dat dus
Hoi, wat wil je daarvoor geven dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:02 schreef Martijntj het volgende:
Ik wil Super Mario World en de SCART-kabel. Zijn er mogelijkheden?
Die heb je nog apart liggen? Riekt naar een handeltje....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:11 schreef Borjoyzee het volgende:
[..]
Hoi, wat wil je daarvoor geven dan?
Die heb ik allebei nog wel apart liggen.
nou en, dat doet bijna iedereen die hier spelcomputers, games en accessoires doet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:09 schreef Keffo het volgende:
[..]
Die heb je nog apart liggen? Riekt naar een handeltje....
Ehrm en jij bent?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:09 schreef Keffo het volgende:
[..]
Die heb je nog apart liggen? Riekt naar een handeltje....
Heb je niet iets leuks te ruilen qua games?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:50 schreef Orealo het volgende:
Meh als ik 't geld had had ik 't pakket van je gekocht..
¤15,-- incl.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:11 schreef Borjoyzee het volgende:
[..]
Hoi, wat wil je daarvoor geven dan?
Die heb ik allebei nog wel apart liggen.
Wil je het scart blokje erbij hebben of heb je die zelf? Ik ging er zelf vanuit dat ik die er niet bij doe.quote:
Het is fijn om iets te willen, misschien kan ik je helpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |