dit is in de verste verte niet leukquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:06 schreef Kluupkluup het volgende:
Gewone rivella is al niet te drinken.. Maar alle ranzige aspartaam rip-offs zijn al helemaal niet lekker..
Er bestaat geen gewone Rivella en Rivella Lightquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:16 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dit is in de verste verte niet leuk![]()
Gember zit er in. Wel erg gezond overigens.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:18 schreef Henkmanz het volgende:
Best lekker hoor. Gewoon koud drinken als het warm isdan is het echt wel te drinken. Hoor wel dat het gemaakt is van gore shit. Ben ff vergeten hoe het heet.
Je bent gewoon jaloers ik echte vrienden hebquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:19 schreef tonks het volgende:
Ik ga je vriend worden en dan zeg ik "Pis is lekker" en dan open ik een topic "haha ik heb mijn vriend verteld dat hij pis moet drinken want dat is lekker" Dus iedereen zo van "Haha en hihi en hehe" en dan open jij een topic "Pis. ik moest pis drinken blabla" Dus iedereen zo van "Lemming gek!" en dan is het geen lemming want jij bent dom!
Die rivella drinken jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:19 schreef Even het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers ik echte vrienden heb![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er bestaat geen gewone Rivella en Rivella Light.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door bas-beest op 15-08-2006 23:29:24 (damn typo :)) ]- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
Jij met je smerige Rivella Lightquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:22 schreef Newb het volgende:
Hé Even, hoe is 't, homie.
Nee hoor. Als iemand tegen jou zegt: moet je nou eens kijken! Dan kijk je toch ook?!quote:
Oh wat een dis zeg ik voel me helemaal gedist ik ben zo ver gedist dat ik de dis niet meer zie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:23 schreef Even het volgende:
[..]
Nee hoor. Als iemand tegen jou zegt: moet je nou eens kijken! Dan kijk je toch ook?!![]()
Ow nee wacht je had geen vrienden die dat tegen je kunnen zeggen
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:22 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dåt was het dus.. Gewone Rivella is al van die suikerloze troepquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:06 schreef Kluupkluup het volgende:
Gewone rivella is al niet te drinken.. Maar alle ranzige aspartaam rip-offs zijn al helemaal niet lekker..
Nee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:27 schreef xXx-Fenneke-xXx het volgende:
er bestaat echt wel een gewone en een light versie van rivella...
gewoon heeft een rood etiket, en light heeft een blauw etiket.
in Nederland is alleen de blauwe verkrijgbaar, de rode niet
Dis?!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Oh wat een dis zeg ik voel me helemaal gedist ik ben zo ver gedist dat ik de dis niet meer zie.
Nee.
Doe nou maar gewoon normaal. en probeer eens niet zo grappig te doen.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:27 schreef xXx-Fenneke-xXx het volgende:
er bestaat echt wel een gewone en een light versie van rivella...
gewoon heeft een rood etiket, en light heeft een blauw etiket.
in Nederland is alleen de blauwe verkrijgbaar, de rode niet
http://www.nezrouge-biel.ch/images/rivella1.jpg
wel dus.... Net ff gegoogled, wist ik verder ook nietquote:
quote:'In het verleden heeft er Rivella Rood bestaan in Nederland (in het buitenland overigens nog steeds), deze variant is suikerhoudend. Echter door tegenvallende belangstelling is deze niet meer verkrijgbaar in Nederland. Het product is al zeker 20 jaar niet meer verkrijgbaar in Nederland.'
van melk maken ze het.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:18 schreef Henkmanz het volgende:
Best lekker hoor. Gewoon koud drinken als het warm isdan is het echt wel te drinken. Hoor wel dat het gemaakt is van gore shit. Ben ff vergeten hoe het heet.
wei om precies te zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef RICK17 het volgende:
[..]
afval producten van de chocoladeproductie om precieser te zijn.
Klopt, van melkserum... 'T is donders lekker.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |