FOK!forum / Klaagbaak / SNS-bank
Benseldinsdag 15 augustus 2006 @ 22:57
okee, voor administratieve redenen moest ik naar deze bank om m'n identiteitsbewijs te laten zien. Normaal een kwestie van een paar minuutjes, zou je denken...
Dus ik loop het pand binnen, staan daar ongeveer 20 personen ook te wachten.. een gedeelte voor andere bankzaken, maar goed. Om er zeker van te zijn dat ik aan de beurt kom, trek ik een nummer.. hmm.. nr 72. Op het bord stond dat nr 62 binnen was.. na 5 minuten wachten loopt de man langs die alles regelt, en een ouder echtpaar vraagt hoe lang het duurt (degene die er nu zat zat blijkbaar al 25 minuten) De man antwoord 6 minuten gemiddeld. NOu ja, niet veel later kunnen zij naar binnen..

ik bleef ondertussen maar wachten, want ik moest speciaal hiervoor naar Winschoten, omdat voor onverklaarbare redenen het kantoor in Oude Pekela dit jaar permanent is gesloten
na ongeveer 10 minuten komt het echtpaar er weer uit. Schijnt dat de man die hun geholpen heeft, eerst de paspoort van de vrouw heeft gekopieert, terug is gelopen, haar wat papieren heeft gegeven om doodl;euk met de paspoort van haar man weer naar de kopieer apparaat te lopen. Normaal zou dat niet zo erg zijn, ware het niet dat het kopieer apparaat schijnbaar achterin het gebouw stond.... Na nog eeen aantal mensen afgewacht te hebben kon ik naar binnen, en heb hem geholpen om zo snel mogelijk weer weg te zijn. Wat verder nog opzviel was dat de man blijkbaar contact gestoord was, omdat hij niet uit z'n woorden kon komen toen hij de mensen vroeg wie het volgende nummer had. ook kwam hij heel sloom over.

okee, mijn klacht: waarom is het niet mogelijk voor de SNS-bank om in te zien, dat als ze hun administratie op orde willen maken in korte tijd, waarbij mensen naar hun kantoor moeten komen, dat ze dan wat extra maatregelen treffen om iedereen zo snel mogelijk te helpen? Ik bedoel, zo moeilijk is het niet om een kopieerapparaat te verplaatsen, of desnoods 1 erbij te kopen/huren. Ook lijkt het me logisch dat als je een paar duizend mensen moet helpen, je dat niet in je eentje doet, maar met een aantal mensen. Het werk is niet moeilijk (wat gegevens controleren/invullen, kopie maken ID, uitdraai maken), waardoor je er ook eventueel mensen op tijdelijke basis kun inhuren..
Er zijn in de tijd dat ik er stond 5 mensen geweest, die binnen kwamen, en kwaad weer weggelopen zijn, omdat alles zo lang duurde
Dr.Deathdinsdag 15 augustus 2006 @ 23:01
Mensen die bij de SNS werken, zijn verkapte UWV-ers: alles twee keer zo traag en geen klantgerichtheid.
Ook bij de SNS geld de ambtenarenwet "2+1 = 2" : bij een extra werknemer kunnen de eerste twee het nog wat rustiger aandoen >(
Chr1st1aandinsdag 15 augustus 2006 @ 23:16
Niks mis met de SNS bank!
Jesse-dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:17
dude jij woont in oude pekela
BobbyBdinsdag 15 augustus 2006 @ 23:32
Alleen die reclame van ze weerhoud me al om daar ooit een stap binnen te zetten.
setodinsdag 15 augustus 2006 @ 23:40
NullPointerdinsdag 15 augustus 2006 @ 23:48
heb ook zo'n brief gekregen.. zit er aan te denken om gewoon niet heen te gaan.. iemand een idee wat er daarna gaat gebeuren? ze zeggen dat de rekening geblokkeerd gaat worden... maar dat kunnen ze toch niet zomaar ff doen?
Skinkiewoensdag 16 augustus 2006 @ 00:05
het probleem kan alleen optreden als je ooit nog wat bij die bank nodig hebt (als in bij een balie).
Blue_MnMwoensdag 16 augustus 2006 @ 00:07
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
Niks mis met de SNS bank!
Ja die klinken bijna Duits
Juup©woensdag 16 augustus 2006 @ 00:14
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:57 schreef Bensel het volgende:
blaat
SNS bank is kut.

Toen wij gingen tekenen voor ons huis, bleek dat ze het verkeerde hypotheekbedrag hadden overgemaakt (te laag dus, veeeel te laag). Dankzij onze tussenpersoon is er een oplossing gekomen. Paar weken later stuurde SNS een rekening dat wij die tussenoplossing moetsen gaan betalen (extra hypotheekkosten e.d.) Wat een klootzakken daar.
Tussenpersoon weer van alles geregeld, en zo zijn er nog een aantal dingen mis gegaan toen.

NOOIT geen SNS meer.
Juup©woensdag 16 augustus 2006 @ 00:14
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef Jesse- het volgende:
dude jij woont in oude pekela
Boeiend.
NullPointerwoensdag 16 augustus 2006 @ 00:17
in de brief staat dat ze de rekening kunnen/zullen blokkeren.. maar ik heb geen zin om voor die rukkers naar de bank te gaan omdat ze weer ff een nieuwe regel hebben bedacht.. zal leuk worden als ik voor elke dienst waar ik gebruik van maak mezelf moet (blijven) identificeren...
MaxTheDogwoensdag 16 augustus 2006 @ 01:26
De slogan die ze jaren gebruikte zegt genoeg: "Groot geworden door klein te blijven"