Vandaag heb ik de hele dag een uitzendkracht (bij mijn eigen bijbaan) moet inwerken.
Om 08:00 zouden we beginnen. Komt dat figuur een kwartier te laat op zijn eerste werkdag binnensjokken.
Sowieso, dat doe je toch niet op je eerste werkdag ? Dan probeer je toch een fatsoenlijke indruk achter te laten. Maar goed... dat zal wel het verschil tussen mijn mentaliteit en de zijne zijn.
Terwijl hij de plaats op komt gelopen zie ik dat het een uitzendkracht is... En nee geen doorgewinterde, echt zo'n groentje. Maar goed, ik heb geen vooroordelen over die mensen, dus ik vroeg hem of hij X was en waarom hij zo laat was. Ja hij had zich verslapen
Terwijl de dag vorderde ging hij zich steeds vaker sigaretten rollen en vroeg hij of hij even kon pissen. Op een gegeven moment dacht ik waar is die eikel toch. Bleek hij al een half uur te zitten schijten
![]()
Hij was aan de dunne
![]()
Yeah right, wat een luie hond.
En werken kon die
boomklimmer hansworst ook al niet. Snapte niks, moest hem 10x wat uitleggen en nog deed hij het verkeerd.
Na het werk meteen het kantoor opgegaan dat die gast morgen niet meer hoeft te komen. Wat een lul de behanger eerste klas zeg
[ Bericht 2% gewijzigd door -Sandstorm- op 15-08-2006 22:07:02 ]