Waarom koop je dan niet gewoon een vibrerende penisring, gaan gewoon batterijen in, hoef je dus maar 1 keer aan te schaffen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:14 schreef patrickt37 het volgende:
Ik heb hem inmiddels 2x gebruikt. Vrij duur in aanschaf(¤16,-- per 2)
Voor mijn vrouw een succes. Ze had nog geen ervaring met trillende dingen.(alleen maar een dildo), maar hierna via internet een vibo aangeschaft.
Één ding vind ik wel een nadeel, voor haar heeft ie het meeste effect wanneer hij tegen d'r klitje zit, maar op dat moment voel je als man weinig. Alleen wanneer je je pik weer terugtrekt, krijg je als man meer genot van het trillen.
Dus wanneer je vrouw op je komt zitten, ervaar je weinig. Nadat zij genoeg had gehad, heeft ze het bij mij mondeling afgemaakt. En ik moet toegeven, dit was met dat ding om verrukkelijk.
Tuurlijk zijn de reactie's positief, zo goed als elke vrouw vindt trillen op haar klitje lekker, daar zijn we vele jaren achterquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:34 schreef _Liquid_ het volgende:
Reacties hier zijn wel positief, lijkt mij ook wel grappig eigenlijk
Prquote:
Wat een monsterlijke dingen! Ik vond die durex ten minste niet zo opvallend aanwezig, daar zit ik heel niet op te wachten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom koop je dan niet gewoon een vibrerende penisring, gaan gewoon batterijen in, hoef je dus maar 1 keer aan te schaffen...
Die dingen zijn namelijk al jaren op de markt, is niet nieuw ofzo
Zie bv dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan heb ik gewoon willekeurig een seksshop gepakt bovenaan in google
Er zijn er ook die erg op die durex lijken hoor, je akn ze in allerlei vormen en maten krijgen en die kan je dus gewoon blijven gebruiken...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 06:56 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Wat een monsterlijke dingen! Ik vond die durex ten minste niet zo opvallend aanwezig, daar zit ik heel niet op te wachten.
Maar dat is misschien een kwestie van zoeken.![]()
Juist zo'n ding hoor je te tweaken cq op te voeren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:43 schreef patrickt37 het volgende:
Wat betreft de prutsers onder ons.
Knoopcel voor in de Play: http://www.plaza33.com/cm(...)php?products_id=4672
In veel sexshops op internet kan je ze ook kopen. Ik verkoop ze zelf ook, zowel de durex als een ander merk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:23 schreef anisubs het volgende:
Waar kan je die Durex troep krijgen dan behalve de Kruitvat?
Het motortje ziet er idd hetzelfde uit als in een foonquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:01 schreef Zw0rld het volgende:
Of een motortje uit een oude gsm slopen en zelf iets fabrieken.
of zo iets: http://gsm.mobiles.co.uk/(...)massage-cushion.html
[afbeelding]
Zet je die toch op marktplaatsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:04 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb ze bij de 'dirx' gekocht vanavond.
ik heb dus over een jaar een stuk of 100 condooms,aangezien ik die niet gebruik.
wanna try?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:34 schreef _Liquid_ het volgende:
Reacties hier zijn wel positief, lijkt mij ook wel grappig eigenlijk
Een vibrator hoeft geen 50 euro te kosten hoor; een "rondgang" langs verschillende webshops voor trillende vibrators geeft ook prijzen tussen de 10 en 30 euro terug, het is enkel wat je zelf lekker en mooi vind; ga je voor design en stijl, betaal je meer dan dat je een 'normale' vibratorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:43 schreef Mariontje het volgende:
haha leuk topic !!
Gezien de reacties lijkt het mij de moeite waard. Ik denk wel dat ik die van Durex eerst maar es een paar keer ga proberen..![]()
ff maar morgen langs de etos..(waar ik trouwens geen moeite mee heb....het lijkt mij persoonlijk beter in de rij te staan met een vibrator dan met een antischimmel middeltje)
Eenmalig gebruik 8 euro..dan kan je kijken/voelen of je het wel wat vind...ik zou het zonde vinden om zo een 'lifetime' trilding te hebben aangeschaft (50-100 euro oid) en het blijkt achteraf waardeloos te zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |