Voor dat geld heb je ook een speeltje wat je wél vaker kunt gebruiken...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:27 schreef junkiexp het volgende:
Wel redelijk aan de prijs zie ik,in webshops rond de 10 euro,bij de drogist zal het dan wel een euro of 12 gaan kosten.
¤7,95, bij de Etos althans.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:27 schreef junkiexp het volgende:
Wel redelijk aan de prijs zie ik,in webshops rond de 10 euro,bij de drogist zal het dan wel een euro of 12 gaan kosten.
Misschien kan je er wel gewoon een stekker aan maken! 220quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:57 schreef Bill_E het volgende:
ik heb hem klaar liggen voor gebruikhelaas zie ik mijn vriendin zaterdag weer. en ik ben geen echte zeeman. dus word nog ff wachten.. ( owja ik ga da ding natuurlijk ook na gebruik gewoon ff afwassen en openslopen.. eens kijken wat erin zit aan techniek
)
Tijd om een eitje aan te schaffen dus.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:14 schreef patrickt37 het volgende:
Ik heb hem inmiddels 2x gebruikt. Vrij duur in aanschaf(¤16,-- per 2)
Voor mijn vrouw een succes. Ze had nog geen ervaring met trillende dingen.(alleen maar een dildo), maar hierna via internet een vibo aangeschaft.
Één ding vind ik wel een nadeel, voor haar heeft ie het meeste effect wanneer hij tegen d'r klitje zit, maar op dat moment voel je als man weinig. Alleen wanneer je je pik weer terugtrekt, krijg je als man meer genot van het trillen.
Dus wanneer je vrouw op je komt zitten, ervaar je weinig. Nadat zij genoeg had gehad, heeft ze het bij mij mondeling afgemaakt. En ik moet toegeven, dit was met dat ding om verrukkelijk.
Of een Pocket Rocketquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tijd om een eitje aan te schaffen dus.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |