Enkele sterke tegenargumenten van de modjes+ FAquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb net maar een mailtje gestuurd aan Dagonet, die muis blijft sowieso, vraag vanavond wel iemand om 'm te vertragen zodat ie niet zo hyper meer is.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn irritatiegrens ligt in principe best hoog dus dat is het probleem niet echt, ja ik kan ook wel in elk SOL topic op escape gaan drukken maar dat is onzin, ze kan dat ding ook wat rustiger laten zetten. En dago geeft in dit topic al aan dat ie het anders gaat doen om de reden dat het irritant is.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als jij het verschil niet ziet tussen jouw en SOL's ava begrijp ik niet wat je hier doet, want dan ben je blind namelijk.
Bottom line is dat het gaat om klachten over die avatar, en hij is verdomde irritant, dus geheel niet onterecht.
Nergens voor nodig, je hoeft helemaal niks te vertragen enkel omdat 1 FA er last van heeft.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb net maar een mailtje gestuurd aan Dagonet, die muis blijft sowieso, vraag vanavond wel iemand om 'm te vertragen zodat ie niet zo hyper meer is.
Beeldspraakquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:44 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel refreshes per minuut een monitor oplevert? Voor een epileptiepatient is dat al genoeg...
Animated avatars die te snel gaanquote:Daarbij is er niet 1 user die het niet inziet...Niemand van de users (je bent de eerste uitzondering) ziet het probleem..
Ze hébben er ook geen toestemming voor nodig. Mensen hebben er blijkbaar over geklaagd, en anders heeft iemand z'n gezonde verstand gebruikt en gezien dat zoiets gewoon stoort. Dan staan ze volledig in hun recht om het weg te halen, en er een gezellig 'this icon was removed' plaatje voor in de plaats te zetten.quote:Dan is er ook nog de manier waarop dit aangepakt wordt. Er wordt een topic over geopend terwijl dit soort zaken heel goed via de mail kunnen. Daarbij vallen spontaan alle modjes dagonet bij, terwijl ik ze er zelf verder nooit over gehoord heb, en gaan vervolgens even heel goed inwrijven dat zij totaal geen toestemming nodig hebben...
Powertripquote:Powertrip...Heel stoer allemaal, maar zo werkt t volgens mij gewoon niet..
Heb je een bord voor je kop ofzo, er zijn aardig wat mensen die er last van hebben en niet alleen c:rew hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, je hoeft helemaal niks te vertragen enkel omdat 1 FA er last van heeft.
Escape doet de trick, Hoe moeilijk is het om op escape te drukken? Geen enkele moeite, maar toch hou je vol dat een ava waar jij en 3 anderen je aan irriteren dient te worden verandert terwijl er toch een simpele oplossing voor de hand ligt. Je dringt jouw mening wel erg op he?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Beeldspraak![]()
Iedere idioot heeft door dat een razendsnel springende muis met knipperende kleuren op de achtergrond nogal irriterend en vermoeiend werkt. Echt verbazingwekkend dat mensen dan nog zoveel ophef maken ook.
[..]
Ik kan een topic openen over irritante nickname´s daar kan ik jouw naam bij zetten, wat betekend dat dan?quote:Animated avatars die te snel gaan
irritante adhd avatars
There you go. En nu niet zeggen dat SOL's avatar er niet bij staat he?
[..]
De definitie van "stoort" valt over te discussieren.quote:Ze hébben er ook geen toestemming voor nodig. Mensen hebben er blijkbaar over geklaagd, en anders heeft iemand z'n gezonde verstand gebruikt en gezien dat zoiets gewoon stoort. Dan staan ze volledig in hun recht om het weg te halen, en er een gezellig 'this icon was removed' plaatje voor in de plaats te zetten.
Helaas pindakaas!
[..]
Ik vermoed dat dagonet een Fokbot is.quote:Powertrip
Het is een lullige icon die weg wordt gehaald. Iemand die al een hele tijd admin is wordt daar écht niet koud of warm van. Nee, echt niet. Zelfs Dagonet niet.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:17 schreef oor het volgende:
whahaa SoL staat me toch voor lul met dit topicje.... powned door een meerder bevoegd persoon
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:17 schreef oor het volgende:
whahaa SoL staat me toch voor lul met dit topicje.... powned door een meerder bevoegd persoon
Iemand die powned schrijft staat ook aardig voor lul.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:17 schreef oor het volgende:
Gelukkig, want ik zat bij m'n vorige post al met zo'n typisch 'waar gáát dit over!?' -gevoel in m'n achterhoud.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:19 schreef DeeCruise het volgende:
Godverdomme...Ik had zon mooie reply op nosh zijn post, maar omdat het slotje erop zat heb ik em gewist
nee, die moeite ga ik me niet nemen nee
Weet je wat, misschien is het openen van een topic om iemand ergens op aan te spreken voor bepaalde tere zieltjes niet zo'n goed idee, maar het plaatje ís gewoon irritant, klaar. onder vervelende plaatjes kunnen meerdere zaken vallen. Of het is kwetsend voor een groep mensen of het is irriterend voor een groep mensen. Je hebt de twee topics al gezien die dus onder andere over het plaatje van SOL gaan dus het is niet alleen de crew ( herhaling van zetten, is al eerder genoemd ) die er last van heeft. SOL heeft zelf al op haar eigen manier toenadering gezocht om een oplossing voor dit drama te zoeken en wenst het op die manier te doen. Maar jij wilt hier gewoon meer in zien dan dat het is. Het was géén powertrip ( topics naar andere gebruikers toe worden vaker geopend hier, ook door non-crew users maar ook weleens door crew ) maar gewoon de snelste manier om in discussie te geraken. Het is verkeerd opgevat, kan gebeuren maar om er nou een drama over te maken of een poging tot rel ofzo is wel een beetje te veel van het goede.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Escape doet de trick, Hoe moeilijk is het om op escape te drukken? Geen enkele moeite, maar toch hou je vol dat een ava waar jij en 3 anderen je aan irriteren dient te worden verandert terwijl er toch een simpele oplossing voor de hand ligt. Je dringt jouw mening wel erg op he?
[..]
Ik kan een topic openen over irritante nickname´s daar kan ik jouw naam bij zetten, wat betekend dat dan?
[..]
De definitie van "stoort" valt over te discussieren.
[..]
Ik vermoed dat dagonet een Fokbot is.
De placebo-intellectueel verliet toch het schip?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik zat bij m'n vorige post al met zo'n typisch 'waar gáát dit over!?' -gevoel in m'n achterhoud.
Maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |