De ik-ben-emotioneel-labiel-en-ik-jank-om-een-nieuwsbericht-post:quote:Het interesseert me geen reet wat men denkt over wat ik te zeggen heb. Ik vind dat deze vieze tyfusetter helemaal tering moet worden geschopt, en wel op dagelijkse basis. Dit misbaksel moet worden gebruikt voor chemische expirimenten. Met het waarste genoegen bewerk ik deze stronthoop met zijn eigen briefopener terwijl hij met een bloedtransfusie in leven wordt gehouden. Dit kankergezwel hoort zolang mogelijk in leven te worden gehouden om vreselijk en intens te pijnigen. dag in, dag uit.
Weet je wat het lullige is,.....wat is zeg lucht helemaal niet op. Voorlopig ligt er nu ergens een hond te creperen en zich af te vragen wat hij fout heeft gedaan. 'tis letterlijk om te janken.
Tekenend voor de wereld waarin we leven en wat voor schurftbakken er op rondlopen.......
en dan nog wel de allerergste die weer in elk nieuwsbericht weer naar voren komt:quote:omg en onder de douche zetten was geen beter idee?
*zit hier nu met tranen in dr ogen en gaat dr eigen hondjes ff knuffelen*
quote:Op Animal Planet zie je dat dierenmishandeling in Amerika flink wordt bestraft.
Wat zou deze .. kerel -ik zal het netjes houden- hier nou voor krijgen in Nederland?
Dan moeten ze Animal Planet maar gelijk afschaffen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's handig voor de AIVD om te kijken wie ze moeten in de gaten gaan houden. Die ecoterroristen zijn enorm geweldadig.
Nee da's gaaf. Steve Irwin enzo!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:05 schreef Nee het volgende:
[..]
Dan moeten ze Animal Planet maar gelijk afschaffen.
'nuff said.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:10 schreef LostFormat het volgende:
Hallo, het is de FP. Wat dacht je dan?
Wat ben jij meer als een dierquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:16 schreef tho_Omas het volgende:
Vooral die eerste reactie. Die gast zet mensen zelfs op 1 lijn met dieren. Sneue mongool.
Ah, de eerste FP'er is inmiddels gesignaleerd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:21 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Wat ben jij meer als een dier![]()
Kanker mongool![]()
Mensen staan vér boven dieren manquote:
Mensen zijn waardevoller dan dieren, is een feit. En als je dat niet vindt, naja, dan spoor je niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:21 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Wat ben jij meer als een dier![]()
Kanker mongool![]()
Trap liever een mens kapot als een hondquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mensen staan vér boven dieren man
Bronquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mensen zijn waardevoller dan dieren, is een feit. En als je dat niet vindt, naja, dan spoor je niet.
Als.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:25 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Trap liever een mens kapot als een hond![]()
Eenschquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mensen staan gelijk met dieren man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |