dat is nou wat je noemt een misvattingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:33 schreef Dirktator het volgende:
Keauken is voor vrouwen!
[afbeelding]
Verkapte ik-kan-niet-koken-dus-ik-eet-nog-elke-dag-bij-mammie opmerking.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:33 schreef Dirktator het volgende:
Keauken is voor vrouwen!
[afbeelding]
Dude, is dat wat ik beweer? Ik zeg alleen dat koken voor vrouwen is. Als er geen vrouw aanwezig is, dan kun je twee dingen doen: a) zelf koken of b) eten bestellen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Rio het volgende:
Verkapte ik-kan-niet-koken-dus-ik-eet-nog-elke-dag-bij-mammie opmerking.
Daarom zijn de meeste chef-koks ook mannenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Dude, is dat wat ik beweer? Ik zeg alleen dat koken voor vrouwen is. Als er geen vrouw aanwezig is, dan kun je twee dingen doen: a) zelf koken of b) eten bestellen.
een deel van de lol is het zelfmakenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Bestel gewoon een pizza man!
Uiteindelijk ben je goedkoper uit![]()
Dat zijn creatievelingen en derhalve homo's.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:39 schreef Blue Thunder het volgende:
Daarom zijn de meeste chef-koks ook mannen
Kijk maar naar Rudolf van Life & Cooking.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:42 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Dat zijn creatievelingen en derhalve homo's.
Dat zeg jij nu wel maar zelf neuk je elke gozer in ze sterquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:42 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Dat zijn creatievelingen en derhalve homo's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |