Inderdaad zeg, het internationale vrouwensymbool, dat in de biologie en al sinds de middeleeuwen in de astrologie wordt gebruikt, dat hebben ze gewoon van Prince, stelletje jatterts!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:45 schreef Off-ShoRe het volgende:
Jemig. 10 jaar nadat prince met die symbolen in de weer was, komt de massa ook weer aankakken![]()
Het vrouwensymbool wordt al sinds de jaren zestig in de (pop)cultuur gebruikt, toen Prince nog in de poepluiers lag. Dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:30 schreef Off-ShoRe het volgende:
wat heeft de oorsprong van dat symbool te maken met het gebruik ervan in (pop-) cultuur![]()
Hipquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het vrouwensymbool wordt al sinds de jaren zestig in de (pop)cultuur gebruikt, toen Prince nog in de poepluiers lag. Dat bedoelde ik.
nozemsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:05 schreef Gluckskafer het volgende:
Ach, ik kom nog dagelijks de Nozems tegen.
Ze hebben weinig politieke motieven maar maken de straat onveilig met hun baldadigheid en hun bromfietsen. Ze hebben een hekel aan het traditionele, strenge gezag
Compleet met leren jasje, brommer en sigaret. Ze houden niet van politieke partijen, of de kerk. Ze vinden alles maar saai, en zijn op zoek naar lol en gezelligheid samen met andere jongeren.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |