Verrot.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:07 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Anders ga je even naar buiten ofzo, kijken hoe die andere wereld er uitziet.
omerta word anders meer dan 3 keer genoemd...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:49 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet 3 keer reclame te maken hoor.![]()
Apply directly to the forehead!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:49 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet 3 keer reclame te maken hoor.![]()
www.gang-wars.comquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:46 schreef Punjab het volgende:
[..]
Vroeger was er zoiets als gangwars ofzo is dat zoiets?
Woordspelletjes. Zoals het noem-een-woord-spel hier op fok.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:41 schreef Punjab het volgende:
WTF zijn textbased games?
Om maar even het taalpuristen topic gevoel naar boven te halenquote:Je wordt over 671 uren 57 minuten en 55 seconden weer vrijgelaten
Heb je niets te doen? Dan kun je een van de onderstaande dingen doen!
Chatten met andere spelers.
Je bent niet meer welkom in de chat.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:32 schreef vamos1 het volgende:
*kijkt heel stiekempjes naar zijn sigondertitel*
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:33 schreef anisubs het volgende:
Textbased is oud.
Tegenwoordig is 't allemaal 3D.
Dus gewoon met de tijd meegaan,![]()
Noem eens een paar leukequote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:48 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
![]()
stelletje knuppels...
er zijn genoeg nieuwe textbase games welke qua gameplay 10x beter zijn dan de "o zo mooie 3d games van EA"
Ik heb online veel OGame gespeeld. en dit was toch wel aardig.quote:
Vet, is het offline?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:10 schreef Roellie80 het volgende:
Nu ik m'n eigen HOI topic zit door te lezen denk ik dat ik deze game toch maar weer ens moet gaan spelen en de NL campagne afmaken![]()
kan singleplayer, over een netwerk of onlinequote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:41 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Vet, is het offline?
In principe kan ik dus een evil dictator spelen die met Nederland Amerika veroverd?
linkje naar die game...ken het niet, maar vind textbase games altijd wel lachequote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:06 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
kan singleplayer, over een netwerk of online
en met nederland amerika veroveren is niet zo heel makkelijk kan ik je nu vast vertellen
[PC] Hearts of Iron 2 - Deel 2quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:24 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
linkje naar die game...ken het niet, maar vind textbase games altijd wel lache
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |