Heel goed! Aanpakken die spammers! Kunnen sommige MMORPGs ook goed gebruiken, dat soort modjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:04 schreef Piovan het volgende:
Ik had onenigheid met een mod daar, regelrechte bitch.
Ik typte een zin in caps en kreeg gelijk een ban, kreeg er ook nog een chatban bij en werd ook nog gereset.
*kijkt nogmaals stiekempjes naar zijn ondertitel/website*quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:41 schreef Punjab het volgende:
WTF zijn textbased games?
games die textbased zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:41 schreef Punjab het volgende:
Spellen zonder de grafische extra's en geluiden. Het woord zegt het eigenlijk al.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:41 schreef Punjab het volgende:
Vroeger was er zoiets als gangwars ofzo is dat zoiets?quote:
zijn jullie godverdomme blind ofzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:46 schreef Punjab het volgende:
[..]
Vroeger was er zoiets als gangwars ofzo is dat zoiets?
Jah ok zover was ik ook wel, maar wie speelt nou zoiets? ok de TS, goed tis tijd om naar huis te gaan heb ik alweer door...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:45 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Spellen zonder de grafische extra's en geluiden. Het woord zegt het eigenlijk al.
Je hoeft niet 3 keer reclame te maken hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:47 schreef vamos1 het volgende:
[..]
zijn jullie godverdomme blind ofzo
WTF ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:42 schreef vamos1 het volgende:
[..]
*kijkt nogmaals stiekempjes naar zijn ondertitel/website*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |