Ik zet die gewoon op mijn telefoon en dan luister ik hem voor de film begint en in de pauze. Dan komt dat ook weer goed...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:23 schreef Nyx96 het volgende:
Miami Vice zonder Crockett's theme is geen Miami Vice.
Volgens mij draaien alleen Pathéquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
De productiemaatschappij stelde te veel eisen, dus heeft JT bioscopen in elk geval besloten Miami Vice niet te gaan draaien. Daar zit er in elk geval 1 van in Den Bosch, bij de andere zou het hetzelfde kunnen zijn.
Anders zou je dus nog meer moeten betalen voor je kaartje en nog minder kortingsbonnen mogen inleveren.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:39 schreef BrandX het volgende:
wees blij, hol naar de eerste de beste fatsoenlijke videotheek en huur de afleveringen uit de jaren tachtig, of, nog beter, koop de box
Yup, seizoen 1 en 2 zijn dus al in bezit. Nog steeds wil ik ook de film zien.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:39 schreef BrandX het volgende:
wees blij, hol naar de eerste de beste fatsoenlijke videotheek en huur de afleveringen uit de jaren tachtig, of, nog beter, koop de box
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |