Jupquote:
quote:
10 punten en in 1 keer goedquote:
Nee, klopt, sinds DS4 op fok vertoefd is zn imago nogal verneukt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:32 schreef 16meter het volgende:
911 is toch geen yuppen auto meer.
Klopt. Nu er elver-eigenaars zijn die op het Fok! forum komen kan het geen yuppenauto meer zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, klopt, sinds DS4 op fok vertoefd is zn imago nogal verneukt.
Als dat een lachwekkend salaris is, moet ik kennelijk eens een hartig woordje wisselen met mijn werkgever. Daar moet ik namelijk bijna twee jaar voor werken..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, maar ook zij die in Zwitserland wonen weten dat 45K geen lachwekkend salaris is. Maar goed, ik had jouw opmerking dus kennelijk verkeerd ingeschat.
Net zoiets als Audi A3 inderdaad. Mini Cooper in zekere zin ook, maar die vind ik eigenlijk wel vetquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:09 schreef Mad-Matt het volgende:
BMW 1-serie, echt kansloos volk wat daarin rond rijdt
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, klopt, sinds DS4 op fok vertoefd is zn imago nogal verneukt.
De (te) duur uitgevallen kleine middenklassers dus Audi A3, Mini, BMW 1, Mercedes B-klasse, ...quote:Yup is een oorspronkelijk Engelstalige afkorting en staat voor
Young Urban Professional.
Een yup is een jonge persoon met een verantwoordelijke en goed verdienende (kantoor)baan, die zijn of haar loon gebruikt om zich te meten met mensen van de geldadel of andere individuen die niet hoeven te werken. Om zo te kunnen leven is een yup ongehuwd, of heeft een goedverdienende partner. Een yup heeft meestal (nog) geen kinderen. Hij of zij leeft in de grootstedelijke (urban) omgeving.
yupquote:Op donderdag 7 september 2006 10:31 schreef joeltje het volgende:
uhm... ik zal qua auto wel in cat. yup vallen dan.. Nu een V70, en de A4 Avant 3.0 tdi quatro in bestelling
compact?? je bedoelt sports-coupéquote:Op donderdag 7 september 2006 10:39 schreef Maikalo het volgende:
[..]
yup![]()
Een typische yuppenauto vind ik de Mercedes C180 compact![]()
ja die jaquote:Op donderdag 7 september 2006 14:16 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
compact?? je bedoelt sports-coupé
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |