??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[afbeelding]
(En nee, is niet van Ruud gejat, dat vond ik al de eerste keer dat ik dat bagger nummer hoorde...)
Luister maar eens goed naar het nummer, met name het stuk "by the time I made the great escaaaaaaape, I was faaaaaaaaaaaaaaallin, faaaaaaaaaaaaaaaaaallin, faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallin from heaven".quote:
Die zgn. countryvibratie in dat stuk. Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:17 schreef Lianne__ het volgende:
Fa-a-a-a-a-aa--a-allen from heaven..
ergens zingt ze dat als een schaap, echt heel lelijk
Ze wilde van haar coutry-imago af, en richting de popmuziek.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:32 schreef Off-ShoRe het volgende:
Het is die trilling in die stem die dat refrein zo ondraaglijk maakt jah. Het is ook zo gemáákt, ik snap niet waarom ze daarvoor gekozen hebben![]()
En haar poging tot imago veranderen is finaal mislukt door dit nummerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:35 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ze wilde van haar coutry-imago af, en richting de popmuziek.
Haar poging tot een carriere was overigens al mislukt bij het eerste nummer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:45 schreef aardebei het volgende:
[..]
En haar poging tot imago veranderen is finaal mislukt door dit nummer![]()
Ruud de WIld?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[afbeelding]
(En nee, is niet van Ruud gejat, dat vond ik al de eerste keer dat ik dat bagger nummer hoorde...)
ah da's niet waar joh. eerste album was best ok..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haar poging tot een carriere was overigens al mislukt bij het eerste nummer.
Vond 'I'm not so tough' nog best een goed nummer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haar poging tot een carriere was overigens al mislukt bij het eerste nummer.
Da's altijd lachen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:08 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ruud de WIld?
Die laat altijd schapengeblaat horen, tijdens het draaien van haar liedje.
dat dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:56 schreef Lianne__ het volgende:
eendagsvlieg enzo
Dan moeten ze het niet draaien als ze er niks aan vinden…of zijn het weer van die DJ’s zonder ruggengraat die hun eigen playlist niet mogen samenstellen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:08 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ruud de WIld?
Die laat altijd schapengeblaat horen, tijdens het draaien van haar liedje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |