quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:50 schreef butt_plug het volgende:
ik heb juist iets van dat ik die vriend zo snel mogelijk wil aflossen, een acceptgiro komt later wel. Vandaar mijn klacht
ik heb het over mezelf in zo'n positiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]Heb je nu aan of van die vriend geleend?
Ah zo.... Goeie instellingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:53 schreef butt_plug het volgende:
[..]
ik heb het over mezelf in zo'n positie
Same on this end.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:53 schreef m0ridin het volgende:
Mwah, ik leen uit en ik leen zelf...
Wel merk ik dat ik zelf vaak sneller ben met terugbetalen dan degenen aan wie ik het leen, niet alleen met geld maar ook met het terug geven cdtjes of dvds ofzo. Aan de andere kant leen ik alleen uit aan mensen waarvan ik weet dat het wel goed zit. Daarnaast heb ik nu gewoon fulltime werk en degenen aan wie ik leen of voorschiet zijn dan student nog ofzo, zo ging het ook bij mijn vrienden toen ik nog student was...
hahahahah wat the fuck is dit nou weer? wat voor vrienden heb jij ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:31 schreef Cybje het volgende:
Ik wil best een keer aan een vriend lenen, maar dan wil ik het wel officieel regelen, dus met contractje. Komt vaak genoeg voor dat een vriend zomaar ineens verdwijnt ... dan kan ik tenminste nog een incassobureau inschakelen.
Haha, stel je ook wel eens zo'n contractje op met uitgaan dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:31 schreef Cybje het volgende:
Ik wil best een keer aan een vriend lenen, maar dan wil ik het wel officieel regelen, dus met contractje. Komt vaak genoeg voor dat een vriend zomaar ineens verdwijnt ... dan kan ik tenminste nog een incassobureau inschakelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |