Daar twijfelde ik ook al over.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:49 schreef Zpottr het volgende:
Jij hanteert een andere definitie van yup dan ik geloof ik... Ford Ka?!?
En wat vind jij een yuppenwagen dan die nog niet is opgenoemd?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:55 schreef Bolter het volgende:
Nutteloos opsomtopic dit zeg.
Dat steekt gelijk weer zo af bij jullie paard en wagenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:02 schreef mindflick het volgende:
Ik weet niet, maar Volvo dacht ik ook wel. Hier in het dorp rijden daar wel alle zeikerds mee (import volk uit het westen).
Gefeliciteerd! Dit is bij deze de meest achterlijke post die ik ooit gelezen heb.quote:Nee tis gewoon echt zeikvolk, en ze komen helaas uit het westen. Je weet wel, koude kak. Smerig tyfus volk, zeggen nooit hoi terug, voelen zich te goed voor wat dan ook en kijken altijd boos. Soort van Beatrix in het kwadraat. Ze zitte nook allemaal bij 1 of andere club, soort van vrijmetselarij ofzo, en gaan zich dan volvreten voor het goede doel.
alleen de nieuwe, niet de oude.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:51 schreef valek het volgende:
[..]
De Mini vind ik trouwens ook een Yupwagen.
Zoiets?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:45 schreef valek het volgende:
Noem hier de auto's voor Yuppen.
Ik zal beginnen,
Smart,
Beetle,
Ford Ka,
Toyota Yaris
Renault Twingo
Ben benieuwd naar de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |