Dat doet er verder niet toe, het is geen patstopic ofzo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:13 schreef Dark_Killah het volgende:
Welke auto heb jij?
of een 'verkapt-mijn-auto-is-langzamer-dan-een-smart topic'quote:Dus die smart haalde me in
Ja, zelfs op de fiets versla ik een smart, waar hebben we het overquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:15 schreef lurf_doctor het volgende:
verkapt ik-heb-een snelle-bak, want ik kan een smart verslaan.
hoe treurig![]()
Jij bent duidelijk te dom om de OP te snappen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:17 schreef msteggink het volgende:
[..]
of een 'verkapt-mijn-auto-is-langzamer-dan-een-smart topic'
Dus jij hebt helemaal geen auto, alleen maar een fiets!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, zelfs op de fiets versla ik een smart, waar hebben we het over.
Nee, ik heb ook niet gezwoeid ofzo, dat vind ik allemaal zo kinderachtig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:17 schreef XiChico het volgende:
heb je hem wel de groetjes gedaan?
Klopt. Het was eigenlijk de auto van mn broer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:18 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dus jij hebt helemaal geen auto, alleen maar een fiets!![]()
PWNED!![]()
![]()
!
Dus jij lacht die Smart uit terwijl je zelf niet eens een auto heb.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Klopt. Het was eigenlijk de auto van mn broer.
Op een fiets kun je niet geflists worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:18 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dus jij hebt helemaal geen auto, alleen maar een fiets!![]()
PWNED!![]()
![]()
!
Mijn Ownage, wat doe je!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:22 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Op een fiets kun je niet geflists worden.
kan dus welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:22 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Op een fiets kun je niet geflists worden.
Aha, ik heb een broer-met-een-snelle-auto-topicquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Klopt. Het was eigenlijk de auto van mn broer.
Niemand neemt mijn uitdagingen serieus! Zal wel door de "baby-aan-boord stickert komen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:21 schreef Devlinsect het volgende:
Automobilisten uitdagen en weten dat er verderop een flitspaal staat.![]()
Doe het zelf ook regelmatig. Het uitdagen dan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |